آمار جدید جنگ غزه با بمباران یک مدرسه‌ دیگر/ دستور تخلیه به آوارگان اردوگاه‌های البریج و النصیرات

رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست خود در هدف قرار دادن اقامتگاه‌های آوارگان در نوار غزه، بامداد امروز شنبه مدرسه‌ای در شهر دیرالبلح در نوار غزه را هدف قرار داد و در نتیجه آن تعدادی از آوارگانی که در این مدرسه پناه گرفته بودند، شهید و زخمی شدند. همچنین رژیم صهیونیستی ۲ منزل در اردوگاه النصیرات را هدف قرار داد.

به گزارش خبرآنی، وزارت بهداشت فلسطین در غزه در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار دیگر مرتکب شد که در نتیجه آن ۲۳ تن شهید و ۶۶ تن دیگر زخمی شدند و شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر تا امروز به ۴۱ هزار و ۸۲۵ تن و زخمی‌ها به ۹۶ هزار و ۹۱۰ تن رسید.

در حالیکه این وزارتخانه روز جمعه اعلام کرده بود: رژیم صهیونیستی روز جمعه مرتکب سه کشتار در حق خانواده‌های نوار غزه شد که در نتیجه آن ۱۴ شهید و ۵۰ زخمی به بیمارستان‌های این منطقه منتقل شدند و به این شکل شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به ۴۱ هزار و ۸۰۲ شهید و ۹۶ هزار و ۸۴۴ زخمی افزایش پیدا کرد.

خبرنگار «العربی الجدید» گزارش داد، در حمله رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی در شرق شهر بیت حانون در شمال غزه، پنج تن به شهادت رسیدند.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز محله «تل‌الهوا» در جنوب غرب شهر غزه را هدف قرار دادند.

رسانه‌های فلسطینی نوشتند شمال غرب شهر رفح نیز هدف حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش این رسانه‌ها، رژیم صهیونیستی حمله هوایی را علیه اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه انجام داد.

رسانه‌های یاد شده از افزایش تعداد شهدای حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به منزلی در شمال شرق اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به ۶ تن خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند: خودروهای زرهی رژیم اشغالگر به مناطق شمال شرق اردوگاه النصیرات حمله کردند.

همچنین در حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به مدرسه «احمد الکرد» در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه که جمعی از آوارگان فلسطینی در آن اقامت دارند، تعدادی از آنها شهید و زخمی شدند.

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) گزارش داد: در حمله جنگنده‌های رژیم اشغالگر به منزلی در محله الدعوه در شمال شرق اردوگاه النصیرات پنج شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد دیگری زخمی شدند.

خبرگزاری وفا اعلام کرد: چند فلسطینی دیگر نیز در حمله رژیم صهیونیستی به منزل دیگری در شمال شرق این اردوگاه به شهادت رسیدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها در مناطق وسیعی در اردوگاه‌های آوارگان البریج و النصیرات در مرکز نوار غزه هشدار داد که آنها را تخلیه کنند و برای عملیات نظامی آماده شوند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.