فرناندز: هرگز در مقاطع دشوار از مسئولیت شانه خالی نکرده‌ام

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، برونو فرناندس در جریان تساوی 3-3 پنجشنبه شب منچستریونایتد مقابل پورتو در هفته دوم فصل جدید لیگ اروپا در دقیقه 81 در حالی که شیاطین سرخ 2 بر یک در نتیجه عقب بودند، از زمین بازی اخراج شد تا برای دومین بازی متوالی با کارت قرمز جریمه شود و این نشان می‌دهد او به لحاظ روانی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. برونو در جریان شکست خانگی 3 بر صفر یکشنبه هفته پیش مقابل تاتنهام هم در دقیقه 42 از زمین بازی اخراج شده بود.

کاپیتان پرتغالی منچستریونایتد در این خصوص گفت: این مقطعی دشوار و یکی از سخت‌ترین برهه‌ها برای تیم و البته من است. در این حدود پنج سالی که در منچستریونایتد هستم، فراز و نشیب‌ها و لحظات خوب و بدی را تجربه کرده‌ام. شخصاً همیشه چالش‌ها و ناملایماتی در دوران حرفه‌ای‌ام داشته‌ام و چیزی که هرگز اتفاق نیفتاده، این بوده که در مقاطع دشوار سکوت نکرده‌ام و از مسئولیت‌ها شانه خالی نکرده‌ام.

فرناندز 30 ساله افزود: می‌دانم که این حرفم به نظرم کلیشه‌ای می‌آید و بیشتر هواداران منچستریونایتد از شنیدنش خسته خواهند شد اما هیچ‌کس بیشتر از من بابت فرم فعلی‌ام ناامید و ناراحت نیست. حتی در این لحظه، از همه شما که پیام‌های مثبت و اعتقادی به من و تیم فرستاده‌اید، قدردانی می‌کنم.

برونو فرناندز که در سال 2020 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست، تاکنون در 243 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار 79 گل‌زده و 70 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است و در این مدت با این تیم یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس را تجربه کرده است.

کاپیتان منچستریونایتد به خاطر محرومیت بازی فردا (یکشنبه) با استون‌ویلا در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس و بازی با فنرباغچه در لیگ اروپا (3 آبان) را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.