ربیعی: مقصر اصلی باخت من هستم/ کاش VAR بود

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی از اصفهان، محمد ربیعی در نشست خبری پس از جدال با آلومینیوم اراک در هفته هفتم اظهار داشت:  فصل گذشته هم روزهای پرفراز و نشیبی پشت سر گذاشتیم، انتظار نداشتم در هفته هفتم شعارهای در ورزشگاه بشنویم؛ همیشه گفتم توقع از این تیم باید به اندازه بضاعتش باشد اما شکست را توجیه نمی‌کنیم.

وی افزود:  این پیروزی را به تیم آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم، از هواداران عذرخواهی می‌کنم، قبول داریم نمایش خوبی نداشتیم و روز بد ما بود، البته سال قبل نیز اتفاقات مشابه داشتیم اما در پایان، فصل به کام ما تمام شد.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در نیمه دوم حریف ضدحملات خوبی داشت و 3 گل هم به ثمر رساند؛ عوامل متعددی به عنوان دلایل باخت می‌توانم ذکر کنم، اما اگر آن‌ها را بگویم معنای توجیه شکست را می‌دهد در حالی که چنین قصدی ندارم.

وی تصریح کرد: در اهواز بازی خوبی انجام دادیم، ما می‌تواستیم به گل برسیم اما فولاد به گل رسید در حالی که موقعیت های ما در نیمه دوم بیشتر بود.

سرمربی ذوب‌آهن درباره کیفیت چمن و اعتراضش به این مساله گفت: در خصوص کیفیت چمن در حال حاضر صحبت نمی‌کنم، زمین ناهموار به تیم مهمان کمک می‌کند اما آلومینیوم نیز در همین زمین بازی کرد و برد می‌توانستیم با ریسک کمتری بازی کنیم و گل کمتری دریافت کنیم، اما با تعداد نفرات زیاد در نیمه حریف بازی کردیم و این ریسک را پذیرفتیم.

وی ادامه داد: این باخت گردن هیچ کس نیست و کاملا بر عهده من است، روزی که بردیم گفتم بازیکنان من را برنده کردند اما حالا که باختیم من مقصر هستم؛ سعی می‌کنیم با کمک کادر تیم از این شکست عبور کنیم.

ربیعی تصریح کرد: گل دوم آلومینیوم واقعا برای این تیم از نظر مربی‌گری خوش موقع بود، در 3 گلی که دریافت کردیم، بازیکنان جوان ما توپ را لو دادند، اسلامی روی گل چهارم اشتباه کرد که 21 ساله است و طبیعی است که چنین اشتباهاتی مرتکب شود.

وی همچنین گفت: روزهای پرفراز و نشیب زیادی داشتیم و پشت سر گذاشتیم، انتظار نداشتیم در هفته هفتم شعار بشنویم؛ همیشه گفتم توقع از این تیم باید به اندازه بضاعتش باشد اما شکست را توجیه نمی‌کنیم، آلومینیوم نیز گل‌های خوبی را به ثمر رساند.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: فیفادی را در پیش داریم و باید از آن بهره ببریم، تیم در حال حاضر خیلی ناراحت است اما امیدوارم از نظر ذهنی‌ ریکاوری کنیم و برای بازی با استقلال بعد از فیفا دی آماده شویم؛ قبول دارم در بحث گلزنی‌ مشکل داریم.

وی درباره روند سینوسی تیمش گفت: نمودار سینوسی برای 70 تا 80 درصد تیم‌های لیگ وجود  دارد و برد، باخت و مساوی پیش می‌آید، یک ریتم یکنواخت بد را نمی‌خواهیم ادامه دهیم و باید این روند این دو شکست را قطع کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص مصدومیت بازیکنان اظهار داشت: تبریزی فصل گذشته مصدومیت شدیدی داشت، در این فصل هم دقایقی بازی کرد، اما از ناحیه قبلی دوباره مصدوم شد، لطیفی هم در دیدار با فولاد مصدوم شد.

وی ادامه داد: اگر بازی با VAR برگزار می‌شد، تاثیر بهتری در عملکرد داور می‌توانست داشته باشد، داور اشتباه داشت و یک خطای واضح ‌که باعث مصدومیت بازیکن ما شد را اعلام نکرد، نمی‌گویم اشتباهاتی در محوطه‌ها پیش آمد اما امیدوارم تبعیض در استفاده از VAR کمتر شود.

ربیعی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنی در ارتباط با تعویض شایان مصلح و این که آیا بهتر نبود هادی باغبان را به بازی می‌آورد گفت : قبل از گل چهارم، شایان مصلح به بازی امد تا از سمت چپ و عقب زمین موج ایجاد کنیم، آلومینیوم بلوک دفاعی ایجاد کرده بود و ما سعی کردیم این بلوک را بشکنیم.

وی افزود: مجبور شدیم از چاپرادزه به عنوان وینگر استفاده کنیم، هادی بازیکن خوبی است اما در این بازی به کار ما نمی‌آمد.

انتهای پیام/174

منبع : تسنیم
برچسب ها :

ربیعی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.