اخراج مربیان تیم‌های پایه کاراته بانوان پس از درگیری فیزیکی

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، در آستانه اعزام تیم‌های ملی پایه کاراته به رقابت‌های قهرمانی جهان در ونیز ایتالیا، چهارشنبه 11 مهرماه اتفاق عجیبی در اردوی تیم‌های ملی پایه رخ داد که  منجر به ایجاد حاشیه‌ای بزرگ برای این فدراسیون شد.

ستاره موسوی سرمربی تیم امید کاراته بانوان و ریحانه نصیری مربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان مقابل دیدگان ملی‌پوشان و آینده‌سازان این رشته ابتدا با یکدیگر به مشاجره پرداختند و در نهایت درگیری فیزیکی پیدا کردند.

پس از این اتفاق فدراسیون کاراته تصمیم به اخراج این دو مربی از اردوی تیم ملی گرفت و قصد ندارد این مربیان را به رقابت‌های قهرمانی جهان ایتالیا اعزام کند. شنیده می‌شود پس از این اتفاق، مسئولان فدراسیون مسئولیت هدایت دختران ملی‌پوش در رقابت‌های کاراته رده‌های پایه قهرمانی جهان را به فائزه ترکمان مربی تیم امید و فاطمه چالاکی سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان واگذار کرده است.

رقابت‌های کاراته رده‌های پایه قهرمانی جهان از چهارشنبه 18 تا یکشنبه 22 مهرماه در ونیز ایتالیا برگزار می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان روز یکشنبه 15 مهرماه به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.