تمهیدات اورژانس تهران برای مراسم نماز جمعه

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، اسماعیل فراهانی، معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران اظهار کرد: ️با توجه به حضور جمعیت زیاد در مراسم یادبود شهید مقاومت؛ سید حسن نصرالله و نماز جمعه، توان عملیاتی اورژانس استان تهران به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است.

وی افزود: 70 دستگاه آمبولانس و 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس، به همراه دو فروند بالگرد اورژانس و یک فروند بال ثابت اورژانس، 11 خودرو فرماندهی و 5 خودرو پشتیبانی و 30 دستگاه موتورلانس در در این مراسم آماده خدمت رسانی هستند.

فراهانی ادامه داد: 50 نیروی واکنش سریع به‌صورت پیاده در مراسم حضور دارند که می‌توانند به سرعت به نیازهای اضطراری پاسخ دهند. 

معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران گفت: با افزایش تعداد نیروها به 900 نفر، پوشش کامل و مؤثری برای مدیریت وضعیت‌های اضطراری و ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان فراهم شده است.

به گزارش خبرآنی، مراسم بزرگداشت شهید نصرالله و همراهان ایشان از جمله سردار شهید نیل‌فروشان از دقایقی پیش با حضور پرشور اقشار مختلف مردم تهران در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شده است. پس از این مراسم، قرار است نماز جمعه تهران به امام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شود. 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.