بورل حملات صهیونیست‌ها به امدادگران در لبنان را محکوم کرد

«جوزپ بورل» دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا، حمله رژیم صهیونیستی به بیروت که به کشته شدن نیروهای امدادگر منجر شده را نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه توصیف و محکوم کرده است.

به گزارش خبرآنی، مسوول سسیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تازه‌ترین کشتارها و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «ارتش اسرائیل یک بار دیگر در حملات شبانه‌اش کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را در مرکز بیروت هدف قرار داد و هفت نفر از جمله امدادگران کشته شدند.»

او افزود: «غیرنظامیان نه تنها قربانی حملات می‌شوند، از جمله در مناطق پرجمعیت، بلکه از مراقبت‌های اضطراری هم محروم هستند. من این نقض حقوق بشردوستانه بین‌المللی را محکوم می‌کنم.»

ارتش رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه امروز پنجشنبه به یک مرکز درمانی متعلق به سازمان بهداشت اسلامی حمله کرد و جان چند تن را گرفت. این حمله دومین حمله هوایی به مرکز بیروت در این هفته بود، پیشتر حملات به حومه جنوب شهر محدود شده بود.

از ۲۳ سپتامبر، رژیم صهیونیستی خشونت‌آمیزترین و گسترده‌ترین حمله را به لبنان از آغاز رویارویی با حزب‌الله در حدود یک سال پیش آغاز کرده است که براساس گزارش مقامات لبنانی، منجر به شهادت بیش از ۱۱۰۰ نفر از جمله کودکان و زنان و زخمی شدن بیش از ۳۰۰۰ نفر شده و علاوه بر این، بیش از ۱.۲ میلیون آواره بر جای گذاشته است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.