نگرانی مقامات شمال اراضی اشغالی از حمله مشابه حمله حماس توسط حزب‌الله لبنان 

مقامات محلی در شمال فلسطین اشغالی از وجود تونل‌های عظیم حزب‌الله در این منطقه که رژیم صهیونیستی آن را کتمان می‌کند و همچنین از حمله حزب‌الله به این رژیم مشابه حمله حماس در هفت اکتبر هراس دارند.

به گزارش خبرآنی، در سایه تشدید مستمر بین حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی و تهدیدات متقابل، به طور مشخص تهدید این رژیم درباره حمله زمینی به جنوب لبنان، ترس از وجود تونل‌های حزب‌الله در مرزهای شمال فلسطین اشغالی، تل‌آویو را فراگرفته است تا جایی که این رژیم مدعی ورود نیروهای ویژه به برخی از تونل‌ها در جنوب لبنان شده اما حزب‌الله کاملا این ادعا را تکذیب کرد.

موضوع تونل‌ها به بیمارستان الجلیل در شهر نهاریا واقع در ساحل شمالی فلسطین اشغالی رسیده است؛ پس از اینکه اداره مرکز پزشکی شکایاتی را درمورد وجود سر و صدای حفاری دریافت کرد، ارتش رژیم اشغالگر برای دور کردن ترس از وجود تونلی که از لبنان به این بیمارستان رسیده، اقدامی را انجام داد.

تا این لحظه، رژیم صهیونیستی کاملا در مورد تونل‌های حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی سکوت کرده اما شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم به نقل از «گابی نعمان» رئیس شهرک صهیونیستی شلومی، واقعیت وجود تونل‌ها در مرزها با لبنان را برملا کرد که به دلیل آن‌ها ساکنان را جابجا کردند.

او گفت: در نهایت، حزب‌الله به ما حمله خواهد کرد. همانطور که حماس هفت اکتبر در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرد. باید سر عقل بیاییم و این مسأله را حل کنیم.

نعمان در مصاحبه رادیویی با تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی(کان) گفت: تعداد زیادی تونل وجود دارد. ما در مورد آنها از فرماندهان ارتش اسرائیل مخصوصا فرماندهان در شمال شنیده‌ایم. دیدیم که نیروهای نظامی تونل‌ها را بررسی می‌کنند. آنچه امروز در مورد این موضوع منتشر شده، من از حدود یک ماه پیش مطلع بودم. 

پیشتر «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با مقامات محلی در شمال فلسطین اشغالی، ادعا کرد گام بعدی در جنگ با حزب‌الله در روزهای آتی شروع خواهد شد و وضعیت امنیتی را تغییر خواهد داد و به این ترتیب فرصت تحقق مهمترین اهداف جنگ یعنی بازگرداندن ساکنان شمال فلسطین اشغالی به منازلشان فراهم می‌شود.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.