فریبا: نکونام رفت، مدیران استقلال من بعد راه را درست بروند

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل السد قطر در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید بگویم به غیر از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان، ما هم باید از هواداران عذرخواهی کنیم. شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانیم حتی از منزل بیرون برویم. باید شرایطی را به وجود بیاورند که تیم استقلال حداقل لیگ برتر را از دست ندهد. استقلال با صدر جدول هشت امتیاز اختلاف دارد، اما نفراتی دارد که اگر از آنها بازی خوب بگیرند، می‌توانند به کورس مدعی برگردند. هر تیمی زمانی کابوس‌وار دارد و سایر تیم‌ها نیز وارد این زمان خواهند شد. ما باید در این زمان استفاده لازم را ببریم.

وی با انتقاد از حواشی پیش از شروع فصل برای استقلال یادآور شد: همه اتفاقات از آوردن بازیکن خارجی بدون هماهنگی با سرمربی شروع شد و به اظهارات داود حقدوست قبل از دربی رسید. آنطور که باید از شرایط بازی‌های‌مان استفاده نکردیم. هجمه‌های زیادی روی نکونام ایجاد شد. از نظر من، استقلال فصل گذشته با نکونام قهرمان شد، چون پرسپولیس با گل آفساید قهرمانی را کسب کرد. تیم نکونام نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شد و اگر شرایط مهیا بود، بهتر از بازیکنان بازی گرفته می‌شد. از زحمات نکونام تشکر می‌کنیم، چون می‌دانیم چه فشاری تحمل کرده است. تمرکز او روی نفرات و سیستم بازی نبود و باید جواب این و آن را می‌داد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم روح و روان تیم را برگردانیم به لیگ برمی‌گردیم، به شرط اینکه مربی خوب خارجی انتخاب شود. گزینه ایرانی در حال حاضر وجود ندارد. کسی باید انتخاب شود که رزومه داشته باشد. در صنعت، برای اینکه مدیر بزرگی را بردارند، شش ماه به او پول نمی‌دهند و کارمندان بر ضد او می‌شوند. وقتی نفر بعدی را آوردند در حسابش پول واریز می‌کنند. بازیکنان استقلال امسال پولی نگرفته‌اند و حداقل امیدواریم امسال از سیستم صنعتی‌ها استفاده کنند و شرایط بهتر از گذشته شود. باید دید هلدینگ چه تصمیمی می‌گیرد.

فریبا در واکنش به اظهارات احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه شکست در دربی اتفاق بدی نیست، گفت: نمی‌دانم چه چیزی بگویم. شاید واقعاً حساسیت دربی را در مقام یک مسئول درک نکرده است. بدون شک شهریاری دربی‌ها را دیده، ولی در مقام مسئول ندیده است. به همین دلیل شاید دربی از نظر او مهم نبوده باشد. در صورتی که برای همه مهم است. خیلی از مربیان در دربی‌ها به اصطلاح کَله یا ماندگار شده‌اند. شهریاری نظر خودش را داده است، چون هیچ وقت مسئولیتی در چنین تیم‌هایی نداشته است.

وی در مورد اینکه شهریاری گفته دو بازیکن بوسنیایی را با نظر شخصی خودش به استقلال آورده بود، تصریح کرد: همه می‌دانستند با تصمیم او جذب شده‌اند. حالا شَر این دو بازیکن کَنده شده است. آنقدر مسئله در استقلال داریم که رسیدن به دو بازیکن بوسنیایی زیاد مهم نیست!

پیشکسوت باشگاه استقلال راجع به اشتباهات فردی بازیکنان در دیدار با السد گفت: فوتبال این اتفاقات را دارد، اما نه اینکه پنج اشتباه مشابه هم در خط دفاع اتفاق بیفتد. استقلال آنقدر بدون تمرکز بود که پنج موقعیت به حریف داد. خدا پدر سیدحسین حسینی را بیامرزد که با وجود یک اشتباه، خیلی توپ گرفت. اگر توپ‌ها گل می‌شدند، آبروریزی می‌شد. وقتی روح بد فوتبال بیاید، شرایط خیلی بدتر می‌شود. من به لحاظ شخصیتی خوش‌بین هستم و می‌گذارم همه چیز طبق زمان خودش پیش برود. اگر قبول داریم در مدیریت اشتباه کردیم و اجازه دادیم آدم‌ها در پست مشاور حرف بزنند، سعی کنیم از این پس اشتباه نکنیم. شهریاری آدم بی‌تجربه‌ای حداقل در این کار نیست. نکونام که رفت، حداقل از این پس راه را درست بروند تا ما و هواداران آسیب نبینم. امروز نمی‌خواستم سر کار بروم آنقدر که روح و روانم داغان بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.