نشست هماهنگی ستاد بازی‌های آسیایی زمستانی? برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، با توجه به در پیش بودن آسیایی زمستانی هاربین در بهمن ماه سال جاری به منظور هماهنگی‌های لازم جهت اعزام کاروان ایران به  این رویداد، نشستی به ریاست محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ظهر روز گذشته در محل کمیته برگزار شد. 

در این نشست علاوه بر رئیس کمیته، سید مناف هاشمی دبیرکل، نصراله سجادی مشاور رئیس، مدیران واحدهای مرکز نظارت، تشریفات، بین الملل، حراست، روابط عمومی، مشاورین  و روسای فدراسیون‌های اسکی و ورزش‌های زمستانی و کوهنوردی نیز حضور داشتند. 

در ابتدا نظریان رئیس فدراسیون اسکی در خصوص وضعیت رشته‌های اسکی و رشته‌های یخی ( اسکیت روی یخ و کرلینگ)، ملی پوشان و اردوهای برگزار شده جهت آماده سازی توضیحاتی ارائه کرد. در ادامه  زارعی رئیس  فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی نیز در خصوص رشته‌های  صحرانوردی و کوهستان و وضعیت ملی پوشان این رشته برای اعزام به این دوره از بازی‌ها مطالبی ارائه کرد. 

در ادامه سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته  با تاکید بر اعزام کیفی کاروان ایران در این دوره از بازی‌ها، کارشناسان کمیته ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیم‌های ملی را مکلف کرد بر اساس گزارش‌های ارائه شده توسط روسای فدراسیون‌های اسکی و کوهنوردی بررسی‌های لازم صورت گیرد و نتیجه این بررسی‌های هفته آینده اعلام شود.

در پایان  با تاکید ریاست کمیته مقرر شد تست‌های آمادگی جسمانی و کنترل دوپینگ به عنوان ملاک اصلی اعزام ملی پوشان در چند مرحله انجام پذیرد. ضمن اینکه گزینه‌های پرچمداری کاروان اعزامی با در نظرگرفتن شرایط فرهنگی و رزومه ورزشکاران به هیئت اجرایی معرفی شوند. 

نشست بعدی ستاد بازی‌ها جهت تصمیم گیری در خصوص رشته‌های اعزامی، هفته آینده برگزار می‌شود. بازی‌های زمستانی آسیایی هاربین از 19 تا 26 بهمن ماه در شهر هاربین به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.