قالیباف:جوان ایرانی بر بزرگترین قدرتهای دنیا برتری دارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور خود در جلسه امروز مجلس، به تبیین دستاوردهای اخیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه مقاومت پرداخت.

وی با اشاره به فرمان رهبر انقلاب برای خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه، تأکید کرد که تمام فرماندهان و نیروهای نظامی با حمایت مسئولان کشور، شبانه‌روز تلاش کردند تا زمینه‌های اجرایی این فرمان را فراهم کنند.

قالیباف افزود: امروز دنیا شاهد است که قدرت جوانان ایرانی، هنگامی که با باور به سنت‌های الهی همراه می‌شود، بر بزرگ‌ترین قدرت‌های نظامی دنیا برتری دارد.

وی همچنین به پیروزی‌های حزب الله لبنان و شکست‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته است شکست‌های خود را تحلیل کند.

رئیس مجلس در ادامه، آمریکا را به عنوان حامی رژیم صهیونیستی مورد خطاب قرار داد و گفت: توصیه می‌کنیم آمریکا قلاده سگ هار خود را محکم کند تا نه به خود لطمه بزند و نه صاحب خود را به دردسر بیندازد.

وی به روح شهدای مقاومت، از جمله شهید سید حسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی درود فرستاد و تأکید کرد که تا آزادی قدس شریف در کنار همرزمان خود می مانیم و راه شهدای مقاومت را ادامه خواهیم داد.

قالیباف همچنین هشدار داد که رژیم صهیونیستی در صورت تعرض به خاک ایران، با پاسخ‌های متفاوت و قوی‌تری روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.