یک مقام حزب‌الله ادعاهای صهیونیست‌ها درباره ورود به خاک لبنان را رد کرد

یکی از مسؤولان مقاومت اسلامی لبنان-حزب‌الله ضمن رد ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره ورود به خاک لبنان تصریح کرد که تا این لحظه هیچ درگیری مستقیمی میان 2 طرف شکل نگرفته و نیروهای حزب‌الله برای مقابله با حمله زمینی دشمن آماده هستند.

به گزارش خبرآنی، «محمد عفیف» مسؤول روابط عمومی حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری «الجزیره» اظهار کرد: تمامی ادعاهای صهیونیستی درباره اینکه اشغالگران وارد خاک لبنان شدند، دروغ هستند. 

به گزارش شبکه خبری الجزیره، این مسؤول حزب‌الله لبنان گفت: هنوز هیچ درگیری زمینی مستقیمی میان نیروهای مقاومت و نیروهای رژیم اشغالگر رخ نداده است.

این منبع در مقاومت لبنان افزود: رزمندگان ما برای مقابله با نیروهای دشمن که جرات کرده و یا سعی کنند وارد خاک لبنان شوند، آماده هستند و به نیروهای دشمن که سعی دارند وارد خاک لبنان شوند، بیشترین خسارت را وارد خواهیم کرد.

عفیف در ادامه گفت‌وگو با الجزیره تاکید کرد: بمباران پایگاه اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ و پایگاه موساد تنها یک شروع است.

در انطباق با اظهارات این مقام حزب‌الله یک منبع امنیتی نیز در گفت‌وگو با روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق الاوسط» درباره جزئیات آنچه در مرزهای جنوبی لبنان در حال وقوع است، اعلام کرد: تا این لحظه هیچ حمله زمینی انجام نشده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.