4 مدیر جدید در وزارت بهداشت منصوب شدند

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی،‌ علیرضا رئیسی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت در احکام جداگانه‌ای دکتر قباد مرادی را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر، دکتر مهدی زنگنه بایگی را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت شبکه، دکتر محمدرضا شالبافان را به عنوان سرپرست دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد و دکتر زهرا قربانی را به عنوان سرپرست دفتر سلامت دهان و دندان این معاونت منصوب کرد.

متن این احکام همراه با خلاصه‌ای از سوابق مدیران جدید معاونت بهداشت به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر قباد مرادی
عضو محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان

باسلام؛
خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقای سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جناب­عالی، به موجب این ابلاغ به سمت "سرپرست مرکز مدیریت بیماری های واگیر"  منصوب می‌­شوید تا نسبت به انجام اموری که به شما محول می‌­گردد با رعایت ضوابط قانونی و جهات شرعی اقدام نمائید. انتظار دارد با توجه به اهمیت تحقق اجرایی شدن سیاست­های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و ضرورت مشارکت کلیه ذینفعان درون بخشی و برون بخشی، اهتمام لازم را در اجرای وظایف محوله به عمل آورید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

گفتنی است قباد مرادی، مدرک دکترای تخصصی اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران را دارد.وی دبیر انجمن علمی اپیدمیولوژیست‌های ایران و مدیر گروه اپیدمیولوژی و آمار زیستی دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مشاور فنی مرکز مدیریت بیماری‌های غیر واگیر کشور بوده است.

متن حکم انتصاب سرپرست مرکز مدیریت شبکه به این شرح است:

«جناب آقای دکتر مهدی زنگنه بایگی
عضو محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

باسلام؛
خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقای سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جناب­عالی، به موجب این ابلاغ به سمت "سرپرست مرکز مدیریت شبکه"  منصوب می­شوید تا نسبت به انجام اموری که به شما محول می­گردد با رعایت ضوابط قانونی و جهات شرعی اقدام نمائید. انتظار دارد با توجه به اهمیت تحقق اجرایی شدن سیاست­های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و ضرورت مشارکت کلیه ذینفعان درون بخشی و برون بخشی، اهتمام لازم را در اجرای وظایف محوله به عمل آورید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

لازم به ذکر است زنگنه دارای مدرک دکترای پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان است و از سوابق وی می‌توان به معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار و نیکشهر اشاره کرد.

متن حکم انتصاب سرپرست دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد نیز در ادامه آمده است:

«جناب آقای دکتر محمدرضا شالبافان
عضو محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران

باسلام؛
خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقای سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جناب­عالی، به موجب این ابلاغ به سمت "سرپرست دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد"  منصوب می­شوید تا نسبت به انجام اموری که به شما محول می­گردد با رعایت ضوابط قانونی و جهات شرعی اقدام نمائید. انتظار دارد با توجه به اهمیت تحقق اجرایی شدن سیاست­های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و ضرورت مشارکت کلیه ذینفعان درون بخشی و برون بخشی، اهتمام لازم را در اجرای وظایف محوله به عمل آورید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

لازم به ذکر است شالبافان دارای مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی است و پیش از این دبیر کمیته سلامت روانی و آسیب‍های اجتماعی موسسه توسعه تحقیقات علوم پزشکی، رئیس کمیته روانپزشکان جوان و دستیاران انجمن علمی روانپزشکان ایران و دبیر انجمن علمی روانپزشکان ایران بوده است.

متن حکم انتصاب سرپرست دفتر سلامت دهان و دندان نیز به این شرح است:

«سرکار خانم دکتر زهرا قربانی
عضو محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی

باسلام؛

خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقای سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزشمند سرکار­عالی، به موجب این ابلاغ به سمت "سرپرست دفتر سلامت دهان و دندان"  منصوب می­شوید تا نسبت به انجام اموری که به شما محول می­گردد با رعایت ضوابط قانونی و جهات شرعی اقدام نمائید. انتظار دارد با توجه به اهمیت تحقق اجرایی شدن سیاست­های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و ضرورت مشارکت کلیه ذینفعان درون بخشی و برون بخشی، اهتمام لازم را در اجرای وظایف محوله به عمل آورید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

لازم به ذکر است قربانی دارای مدرک دکترای سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی است و از سوابق وی می‌توان به دانشیار پژوهشی پست دکتری در مرکز تحقیقات سلامت دهان استرالیا،‌ سرپرست تخصصی گروه سلامت دهان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

وزارت بهداشت منصوب

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.