وزارت خارجه سوریه تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به دمشق را محکوم کرد

وزارت خارجه سوریه تجاوز وحشیانه صبح امروز (سه‌شنبه) به دمشق را محکوم کرد.

به گزارش خبرآنی، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ادامه جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه ملت‌های منطقه و تجاوزات مکرر به خاک سوریه، دشمن صهیونیستی صبح امروز (سه‌شنبه) حمله هوایی را با جنگنده‌ها و پهپاد علیه برخی نقاط شهر دمشق از جمله مناطق مسکونی شلوغ انجام داد که منجر به شهادت سه غیرنظامی و زخمی شدن ۹ تن دیگر و خسارت‌های شدید به املاک شد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: ما این تجاوز وحشیانه اسرائیل به غیرنظامیان و نقض‌های مکرر حاکمیت سوریه و کشورهای منطقه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و مجددا از جهان می‌خواهیم به این تجاوزات دشمن صهیونیستی که تمام منطقه را به آتش می‌کشد و صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را تهدید می‌کند، پایان دهد. سوریه مجددا بر حق مشروع خود در دفاع از سرزمین و ملت خود و مقاومت در برابر جنایت‌های این رژیم با تمام ابزارهای قانونی تأکید می‌کند.

منابع رسانه‌ای بامداد امروز از شنیده شدن صدای چند انفجار در دمشق خبر دادند که گفته می‌شد ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی در پایتخت سوریه است.

بنابر اعلام منابع محلی، یک ساختمان مسکونی در محله «مزه» دمشق، هدف حمله موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خبرگزاری دولتی سوریه ـ سانا ـ نیز از درگیری پدافند هوایی ارتش این کشور با پرتابه‌های مهاجم در آسمان دمشق خبر داده بود.

خبرگزاری سانا به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد: حدود ساعت ۰۲:۰۵ دقیقه، رژیم صهیونیستی از آسمان جولان اشغالی، دمشق را هدف قرار داد که منجر به شهادت ۳ تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

تلویزیون دولتی سوریه هم اعلام کرد که یکی از کشته شدگان این حمله به نام صفا احمد از مجری‌های این رسانه است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.