ابراز نگرانی شدید امارات نسبت به تشدید تنش در لبنان

امارات نسبت به تحولات جاری در لبنان و پیامدهای این شرایط خطرناک و تاثیرات آن بر ثبات منطقه به شدت ابراز نگرانی و حمایت خود را از بیروت اعلام کرد.

به گزارش خبرآنی، وزارت کشور امارات امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای بر موضعگیری ثابت خود در برابر وحدت و حاکمیت ملی و تمامیت ارضی لبنان و حمایت و پشتیبانی خود از مردم لبنان در مقابل چالش‌ها تاکید و اعلام کرد محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات دستور داد یک بسته کمکی فوری به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار به برادران در لبنان اهدا شود.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات (وام)، این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود افزایش اقدامات بین‌المللی جهت متوقف کردن تشدید درگیری، جلوگیری از کشتار و نیز برخورداری غیرنظامیان از حمالیت کامل بر اساس قوانین و توافق‌های بین‌المللی را خواستار شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در کنار استمرار جنایت‌های خود علیه مردم غزه، اخیرا عملیات‌های هوایی را علیه جنوب لبنان و بیروت انجام داد که به شهادت تعدادی از فرماندهان و رهبران حزب‌الله لبنان از جمله سید حسن نصرالله، دبیرکل این حزب منجر شد. حزب‌الله لبنان تاکید کرده است با وجود جنایت‌های رژیم صهیونیستی به حمایت و پشتیبانی از مردم و مقاومت در غزه ادامه می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه از آغاز عملیات نظامی زمینی در جنوب لبنان خبر داد. بنا بر ادعای ارتش رژیم صهیونیستی، این عملیات زمینی با پشتیبانی هوایی و توپخانه‌ای، علیه آنچه «اهداف حزب‌الله» خوانده می‌شود، «محدود» خواهد بود. ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن زیرساخت‌های مقاومت لبنان، در حالی است که این رژیم در ساعات گذشته، مناطق مسکونی و غیرنظامی را هدف قرار داده که به شهادت صدها غیرنظامی لبنانی انجامیده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.