کشتارهای جدید رژیم صهیونیستی در محله التفاح و اردوگاه النصیرات غزه

در سیصد و شصت و یکمین روز از جنگ غزه، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با تمرکز حملات هوایی آن بر نواحی مرکزی و شمالی نوار غزه ادامه داشته و تعداد دیگری از فلسطینی‌ها در این حملات به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرآنی، در حمله شب گذشته جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منازلی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد دیگری زخمی شدند.

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، برخی منابع پزشکی گزارش دادند که در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به ۲ منزل در اردوگاه النصیرات ۱۳ فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند، علاوه بر این تعدادی نیز بر اثر این حمله مفقود شدند.

وبگاه‌های فلسطینی نیز از شهادت ۶ شهروند و زخمی شدن تعدادی دیگر در حملات رژیم اشغالگر به مدرسه پسرانه الشجاعیه در محله التفاح در شرق شهر غزه که آوارگان فلسطینی در آن پناه گرفته بودند، خبر داد.

به نوشته روزنامه «عربی۲۱»، در حمله رژیم صهیونیستی به یک واحد آپارتمان در بخش قدیمی شرق شهر غزه، چهار فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد دیگری زخمی شدند.

رسانه‌ها به نقل از برخی منابع پزشکی اعلام کردند: در پی حمله پهپادی اسرائیلی به یک واحد آپارتمان مسکونی در ساختمانی در بخش قدیمی شرق غزه، چهار تن شهید و ۶ تن دیگر زخمی شدند.

به گفته برخی منابع محلی، در حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه ابوجعفر در محله السلاطین در غرب بیت لاهیا در شمال نوار غزه که آوارگان در آن اقامت داشتند، ۲ فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد دیگری زخمی شدند.

عملیات بمباران مدارس و اقامتگاه‌های آوارگان در نوار غزه تکرار می‌شود و به نظر می‌رسد این سیاست برنامه‌ریزی‌شده با هدف کشتار تعداد بیشتری از فلسطینی‌ها در نوار غزه انجام می‌شود.

بر اساس آمار از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در اکتبر گذشته، شمار شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۶۱۵ تن و زخمی‌ها به ۹۶ هزار و ۳۵۹ تن رسیده و این در حالی است که هزاران تن از قربانیان این حمله هنوز زیر آوارها و در خیابان‌ها هستند و رژیم اشغالگر به نیروهای امدادرسان و دفاع مدنی اجازه دسترسی به آنها را نمی‌دهد.

مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل با انتشار گزارش جدیدی بر اساس تصاویر ماهواره‌ای گرفته شده در روزهای سوم و ششم سپتامبر اعلام کرد که ۶۶ درصد از ساختمان‌های نوار غزه آسیب دیده‌اند و استان غزه بیشترین آسیب را دیده است.
انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.