روایت رسانه قطری از تاکتیک بی‌ثمر استقلال برابر السد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در چارچوب دور دوم لیگ نخبگان آسیا شب گذشته تیم‌های السد قطر و استقلال ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم رفتند که در پایان پیروزی 2 بر صفر السد رقم خورد.

  روزنامه الوطن قطر درباره این بازی نوشت: السد با کسب پیروزی برابر استقلال توانست امیدهای آسیایی‌اش را زنده کند و در این مسیر نمایشی قدرتمند با کنترل و مالکیت بر توپ داشت. این تیم موقعیت‌های گلزنی زیادی در این بازی خلق کرد که بازیکنانش از جمله مهاجم اسپانیایی نتوانستند از آنها به خوبی بهره ببرند.

تیم فوتبال استقلال , تیم فوتبال السد قطر , لیگ نخبگان آسیا ,

این رسانه قطری می‌نویسد: السد برای باز کردن دروازه حریف فشار زیادی وارد کرد و نیمه نخست با گل به خودی دروازه‌بان استقلال به پایان رسید. در نیمه دوم نیز پرس و بازی پرفشار السد ادامه پیدا کرد و می‌توانست گل‌های بیشتری را برای میزبان به همراه داشته باشد. با این وجود دروازه‌بان استقلال در پی اشتباه نیمه نخست توانست در نیمه دوم مانع گلزنی‌ بیشتر بازیکنان السد شود و نمایش خوبی داشت.

الوطن در ادامه نوشت: استقلال می‌خواست در دقایق پایانی با تاکتیک ارسال توپ‌های بلند و ضربه‌های ایستگاهی به گل برسد و اختلاف را کم کند که ثمری نداشت. السد در خط حمله، منظم و سازماندهی شده بازی کرد و دروازه‌بان این تیم نیز با بازی خوب خود باعث شد تا برتری دو گله حفظ شود. این نخستین پیروزی السد در لیگ نخبگان آسیا است و انگیزه خوبی برای دیدارهای آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.