نکونام دوباره استعفا کرد؛ "امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد"

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، جواد نکونام پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل السد قطر گفت: پیش از هر نکته‌ای ابتدا به السد تبریک می‌گویم. ما قبل از بازی هم یقین داشتیم که مصاف بسیار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. السد بسیار باکیفیت است و بازیکنان بزرگی در اختیار دارد که قدرت و کیفیت بازی آن را افزایش داده است.

وی ادامه داد: می‌دانستیم اگر مقابل این تیم کوچکترین اشتباهی داشته باشیم، جبران آن برای استقلال بسیار سخت خواهد بود. به واسطه همین مسئله دیروز هم که درباره بازی حرف زدم، تاکید کردم برای این بازی نیاز به تمرکز زیادی داریم ولی در زمانی که تیم ما بازی قابل قبولی را ارائه کردیم و موقعیت‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم، تیم ما روی یک اشتباه فردی گل خورد. وقتی ما بازتر بازی کردیم، این فضا را به بازیکنان تاثیرگذار السد دادیم تا آنها برای تیم خود خلق موقعیت کنند و با استفاده از توانمندی بازیکنان خود روی دروازه ما خطرناک ظاهر شوند.

سرمربی استقلال عنوان کرد: نیمه دوم بازهم اشتباه فردی ما را عقب انداخت ولی هر چقدر از زمان بازی گذشت، روند بازی برای ما سخت‌تر شد و تیم حریف به دلیل فشردگی در خط دفاع ما را به دردسر انداخت و کار برای گلزنی ما سخت شد. روی اشتباهات فردی موقعیت بسیار زیادی را به حریف دادیم که این مسئله ما را دچار مشکل کرد. اگر اشتباهات فردی رقم نمی‌خورد، می‌توانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم اما این فرصت برای ما مهیا نشد. ناگفته نماند که مصدومیت‌های ناخواسته بازیکنان ما در نیمه دوم هم مزید بر علت شد و باعث شد شکل و شیرازه استقلال مختل شود و روند کاری ما برخلاف میل تغییر کند.

نکونام گفت: شاید این صحبت در این مکان موضوعیت نداشته باشد، چون دوستان رسانه‌ای قطری در جریان موقعیت و وضعیت ما نیستند اما ما در لیگ ایران بدترین شرایط را داریم، ما حتی نمی‌دانیم فردا شرایط تیممان به چه ترتیبی است. نظرم و فکرم همان چیزی است که بعد از بازی با پرسپولیس مطرح کردم، بهتر است من از استقلال جدا شوم. اگر در این بازی هم استقلال را همراهی کردم به خاطر این بود که وظیفه‌ام بود تا لحظه آخر کنار استقلال باشم.

وی یادآور شد: سعی کردم سنگ‌هایی که در حال پرتاب شدن به سمت من است و اتفاقاتی که برای من رقم می‌خورد، متوجه استقلال نشود، به همین دلیل از استقلال کنار می‌روم تا لطمه‌ای به این تیم وارد نشود که متاسفانه با جدایی من موافقت نشد ولی بازهم تکرار می‌کنم که حرف من همان حرف قبل است. یکسری از اتفاقات را به چشم می‌بینم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال رخ دهد چون من همیشه یک استقلالی بودم و همیشه برای من استقلال از همه چیز مهم‌تر است. این تیم، تیمی قوی، پر مهره و با کیفیتی است، ما سعی کردیم تیمی خوبی داشته باشیم که امروز خدا را شکر آن تیم را داریم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.