همایش ملی مجمع خیرین یاریگران زندگی برگزار می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، حسن حمزه‌زاده؛ مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی و دبیر دومین همایش مجمع ملی خیرین یاریگران زندگی، از برگزاری این همایش در روز سه‌شنبه، 10 مهر 1403، در محل سالن شهیدان شکری خبر داد. این همایش با حضور مقامات ارشد کشور و با هدف ارتقای نقش خیرین در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد برگزار خواهد شد.

حمزه‌زاده با اشاره به اهمیت نقش خیرین در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص معضل اعتیاد، اظهار کرد: دومین همایش ملی مجمع خیرین یاریگران زندگی، در روز 10 مهر 1403 از ساعت 9 الی 11 صبح، در سالن شهیدان شکری واقع در ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار خواهد شد. در این همایش، دکتر مومنی، وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، و دکتر کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی افزود: تمامی شعبات استانی مجمع خیرین یاریگران زندگی راه‌اندازی شده‌اند و تاکنون 3 هزار و 100 نفر از خیرین و کارآفرینان زیر چتر این تشکل مردم‌نهاد گرد هم آمده‌اند. به لطف این تلاش‌ها، بیش از 3 هزار و 500 فرصت شغلی ایجاد شده است و بالغ بر 550  میلیارد تومان از اعتبارات مردمی برای اشتغال‌زایی، کارآفرینی و رفع معضل اعتیاد جذب شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی در پایان تصریح کرد: این همایش با هدف تقویت مشارکت خیرین در عرصه کاهش آسیب‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ کمک‌رسانی و همکاری مردم در مقابله با معضلاتی همچون اعتیاد برگزار می‌شود. حضور و مشارکت خیرین در این همایش، نقش بسزایی در دستیابی به اهداف بزرگ ملی برای مقابله با چالش‌های اجتماعی و بهبود شرایط جامعه دارد. ما امیدواریم این همایش بتواند گام‌های مهمی در جهت ارتقای همبستگی ملی و همکاری‌های مشترک بردارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.