تداوم حملات رژیم صهیونیستی به لبنان/ هدف قرار گرفتن نیروهای امدادی

منابع رسانه‌ای از تداوم حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب و شرق لبنان خبر دادند.

به گزارش خبرآنی، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان مناطق مختلف لبنان را هدف قرار می‌دهد و صبح امروز در تازه‌ترین جنایت خود بار دیگر ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کرد.

رژیم اشغالگر همچنین منطقه «الهرمل» در «البقاع» در شرق لبنان، شهرک «الغازیه» در صیدا و شهرک‌های «ابا ارزون» و «شحور» را در جنوب لبنان هدف قرار داد.

در حمله به الهرمل در شرق لبنان ۱۰ نفر شهید و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به لبنان/ هدف قرار گرفتن نیروهای امدادی
حمله جدید به ضاحیه جنوبی بیروت

رژیم صهیونیستی همچنین مرکز دفاع شهری سازمان بهداشت اسلامی در شهرک «سحمر» در بقاع غربی را هدف قرار داد که چند شهید و زخمی برجای گذاشت.

در همین راستا، منابع لبنانی از شهادت پنج تن از نیروهای دفاع شهری سازمان بهداشت اسلامی در نتیجه حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سه مرکز این سازمان در شهرک سحمر در بقاع غربی خبر دادند.

شبکه روسیا الیوم نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی دیگر منطقه «عین الدلب» در شرق صیدا را بمباران کرد.

این شبکه به نقل از سازمان دفاع شهری لبنان اعلام کرد که این حمله بیش از ۴۰ شهید برجای گذاشته است و تیم‌های امدادی همچنان درحال جستجو در میان آوار برای یافتن ده‌ها مفقود هستند.

طبق این گزارش، شهرک عین الدلب که بیش از ۵۰ کیلومتر با نزدیک‌ترین نقطه مرزی اراضی اشغالی فاصله دارد، پناهگاه ده‌ها خانواده آواره از شهرهای صور، نبطیه و جنوب لبنان است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین حمله‌ای را به یک خانه مسکونی در شهرک «حاروف» در جنوب لبنان انجام داد که چند شهید و زخمی برجای گذاشت.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز گزارش داد که اردوگاه آوارگان فلسطینی البص واقع در نزدیکی صور در جنوب لبنان برای نخستین بار هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این حمله منجر به شهادت «فتح شریف ابو الامین» فرمانده حماس در لبنان به همراه اعضای خانواده‌اش شد.

وزارت بهداشت لبنان نیز از شهادت پنج لبنانی و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر در حمله به شهرستان «بنت جبیل» در جنوب لبنان خبر داد.

خبرگزاری ملی لبنان نیز گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی خودرویی را در نزدیکی شهرک «ارزون» در جنوب لبنان هدف قرار داد.

در همین راستا، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که طی حملات ۲۴ ساعت گذشته به لبنان ۱۰۵ تن شهید و ۳۵۹ تن دیگر زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (دوم مهر) حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه نیز منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله شد.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.