انصارالله: جنایات اسرائیل، یمن را از حمایت از فلسطین و لبنان بازنمی‌دارد

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن تأکید کرد جنایت‌های رژیم صهیونیستی هرگز یمن را از حمایت از فلسطین و لبنان بازنخواهد داشت.

به گزارش خبرآنی، «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن یکشنبه گفت: اسرائیل تجاوز جنایتکارانه جدیدی را به الحدیده انجام داد و تأسیسات غیرنظامی را هدف قرار داد. این جنایت‌ها با گذشت زمان فراموش نمی‌شود. این جنایت‌ها هرگز مردم یمن را از کمک به غزه و لبنان بازنخواهد داشت. عملیات ما تا زمان توقف جنگ و لغو محاصره غزه ادامه خواهد داشت و صهیونیست‌ها باید درک کنند که پاسخ یمن با قدرت انجام خواهد شد.

القحوم به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: توانمندی‌های نظامی یمن در ابعاد مختلف نظامی و امنیتی درحال گسترش است. یمن معادله بازدارنده‌ای را علیه رژیم نابودشدنی صهیونیستی ایجاد کرد. یافا (تل‌آویو) با شکست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در حمایت از شهروندان صهیونیست حتی در پناهگاه‌ها ناامن است.

وی تأکید کرد: دشمن صهیونیستی با حمایت آشکار آمریکا و انگلیس تجاوزات خود را در سطح منطقه گسترش داده و به سمت گسترش دامنه تجاوز و نزاع با افزایش وحشی‌گری پیش می‌رود. ما به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها می‌گوییم که جنگ نامحدود است و شما باید مسئولیت و حملات کوبنده را متحمل شوید. آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد بزرگتر خواهد بود.

رژیم صهیونیستی یکشنبه مجددا اهداف غیرنظامی در شهرهای رأس عیسی و الحدیده در یمن را مورد حمله قرار داد که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از یمنی‌ها شد.

این اقدام در پی حمله موشکی ارتش یمن به تل‌آویو بعد از ترور «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت انجام شد.

ارتش یمن از زمان جنگ غزه حملات موشکی و پهپادی را علیه اراضی اشغالی انجام داده و رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و عرب و مدیترانه تحت محاصره دریایی قرار داده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.