برتری السد برابر استقلال از نگاه الوطن

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، تیم السد دوحه ساعت 19:30 دقیقه امشب (دوشنبه) در بازی دور دوم لیگ نخبگان آسیا که نخستین این دوره مسابقات محسوب می‌شود، از حریف ایرانی‌اش یعنی استقلال میزبانی خواهد خواهد کرد.

بر اساس گزارش رزونامه الوطن قطر؛ السد در دیدار با استقلال در پی کسب پیروزی و حفظ شانس صعود به مرحله بعدی لیگ نخبگان آسیا است. السد که در دیدار نخست خارج از خانه در امارات برابر العین به تساوی رسیده بود، مشتاقانه منتظر ادامه روند قدرتمندانه‌اش در این رقابت‌هاست.

تیم فوتبال السد قطر , تیم فوتبال استقلال , لیگ نخبگان آسیا ,

این رسانه قطری سپس با اشاره به نتایج اخیر السد در لیگ ستارگان این کشور نوشت: سانچس (سرمربی اسپانیایی) عناصر برجسته‌ای در السد در اختیار دارد که می‌تواند روی آنها حساب کند. بازیکنان جوان السد با رهبری اکرم عفیف در خط میانی و حسن الهیدوس باتجربه در خط حمله هدایت خواهند شد. لژیونرهای اسپانیایی و محمد کامارای اهل مالی نیز می‌توانند در دیدار برابر استقلال پیروزی را با وجود این رقابت سخت رقم بزنند.

الوطن در خاتمه درباره نقش هواداران السد در دیدار با استقلال می‌نویسد: السد روی حمایت هوادارانش برابر استقلال که در نخستین بازی‌اش در تهران برابر دیگر نماینده قطر یعنی الغرافه به پیروزی رسیده بود، حساب کرده است. البته این دیدار برای استقلال متفاوت‌تر از بازی با الغرافه است، زیرا در دوحه برگزار می‌شود و دو تیم شناخت خوبی از هم دارند. در هشت دیدار قبلی استقلال و السد یک پیروزی برای السد، دو پیروزی برای استقلال و پنج تساوی رقم خورد.  هر تیم در این دیدار 10 گل وارد دروازه هم کردند و دیدار امشب با توجه به توانمندی‌های آنها متفاوت است. از سویی برتری نسبی در این دیدار با السد است، زیرا همواره در ورزشگاه خانگی‌اش با حضور هواداران نمایش متفاوتی دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.