شریف:مراسم شهید سیدحسن نصرالله چهارشنبه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، سردار رمضان شریف  رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس در نشست خبری اظهار داشت: مراسم اصلی مربوط به شهید سیدحسن نصرالله چهارشنبه برگزار می‌شود.

وی افزود: هفتمین اجلاس «همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی» ظرفیت خبری خوبی دارد که برای سالگرد عملیات طوفان الاقصی تدارک دیده شده است؛ باید یک مقدار تکریم و تجلیل از شهید سیدحسن نصرالله در آیتم های برنامه گنجانده شود.

رئیس ستاد انتفاضه گفت: تجمع 15 هزار نفری دانش آموزان هم روز سه شنبه در میدان فلسطین برگزار می شود که برنامه قابل توجهی با رنگ و بوی حمایت جوانان و نوجوانان از فلسطین و لبنان خواهد بود.

شریف تاکید کرد: پیشهاد می‌شود که برنامه اصلی مربوط به شهید سیدحسن نصرالله روز چهارشنبه که آخرین روز عزای عمومی در کشور است برگزار شود، در خصوص ساعت و مکان برنامه مشورتهایی خارج از این ستاد و شورا خواهد شد و اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس ستاد انتفاضه گفت: بمب‌هایی که در ترور سیدحسن نصرالله به کار گرفته شد همه بمب‌های سنگرشکن آمریکایی بودند؛ این چیزی است که همه دنیا به آن اعتراف دارند و به همین دلیل هست که وزیر امور خارجه سفاک آمریکایی‌ها می‌گوید که اسرائیلی‌ها حق دفاع مشروع از خودشان دارند.

وی افزود: یکی نیست به این آدم جاهل بگوید که فلسطینی‌هایی که سرزمینشان اشغال شده حق دفاع مشروع ندارند؟ فقط اسرائیلی‌هایی که عقبه و سگ دست آموز شما هستند حق دفاع مشروع دارند؟ با تحولاتی که بعد از طوفان الاقصی رقم خورد دیگر این حرفا خریدار چندانی ندارد و همه افکار عمومی دنیا امروز پشتیبان مردم عزیز و بزرگوار فلسطین و همینطور لبنان هستند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.