رام‌الله: منطقه وارد مرحله خطرناکی از بی‌ثباتی شده است

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد منطقه وارد مرحله جدید و خطرناکی از بی‌ثباتی شده و تنها راه‌حل برای تضمین امنیت و ثبات منطقه حل عادلانه مسئله فلسطین است.

به گزارش خبرآنی، «نبیل ابوردینه» سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: «منطقه وارد مرحله جدید و خطرناکی از بی‌ثباتی شده و تنها راه‌حل برای تضمین امنیت و ثبات منطقه حل عادلانه مسئله فلسطین براساس مشروعیت بین‌المللی و طرح صلح عربی است. ادامه جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت ما در غزه و کرانه باختری و تخریب شهرها و روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی، امنیت و ثبات را برای هیچ کسی ایجاد نمی‌کند، بلکه منطقه و جهان را به سمت خشونت، آشوب و بی‌ثباتی بیشتر می‌برد.»

این مقام فلسطینی افزود: «مادامی که قدس با تمام مقدسات، تاریخ و میراث خود تحت اشغال است، جنگ‌هایی که امروز شاهد آن هستیم ادامه خواهد داشت. تنها جایگزین، تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی است.»

طبق گزارش سما، نبیل ابوردینه گفت: «دولت‌های آمریکا از طریق سیاست‌های اشتباه و حمایت سیاسی و مالی و نظامی از رژیم اشغالگر و تشویق آن به ادامه جنایت‌ها علیه مردم ما و مردم سوریه و لبنان و تهدیدات علیه مناطق دیگر، مسئولیت ادامه آشوب و جنگ‌ها و بی‌ثباتی را بر عهده دارند. جایگزین، جنگ یا عادی‌سازی روابط نیست، بلکه اجرای مشروعیت عربی و بین‌المللی است که اکثر کشورهای جهان درباره آن اتفاق‌نظر دارند.»

رژیم صهیونیستی همزمان با ادامه جنگ غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید و مجروح بر جای گذاشته است، اخیرا عملیاتی را علیه لبنان آغاز کرد که منجر به شهادت و زخمی شدن صدها تن شده و موجی از محکومیت‌های بین‌المللی را به همراه داشته است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.