پیام دانشگاه‌ها در پی شهادت نصرالله: مقاومت زنده است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، دانشگاهها، روسا و مسئولان مراکز مختلف آموزش عالی با صدور پیام‌هایی ضمن محکوم کردن جنایات و کشتار غیرنظامیان و اعضای جبهه مقاومت اسلامی، شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار نیلفروشان فرمانده سپاه پاسداران در بیروت را تسلیت گفتند.

 

طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه با صدور پیامی اعلام کرد: این جنایت و کشتار گسترده غیرنظامیان و اعضای جبهه مقاومت اسلامی از سوی رژِیم صهیونیستی در لبنان و نوار غزه ثابت کرد که درندگی و ترورهای این رژیم جعلی پایان ندارد و مطمئناً دولت‌های غربی به ویژه آمریکای جهانخوار همدست این تروریست‌ها هستند و باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

ترور دبیرکل حزب الله و نیروهای مقاومت در حملات شب گذشته به لبنان ضرورت اتحاد و همبستگی مسلمانان و دولت‌های منطقه برای خنثی سازی توطئه‌های این رژیم منحوس را می‌طلبد، بی‌تردید وعده الهی در قبال ظالمان و مستکبران تحقق پیدا خواهد کرد.

ما دانشگاهیان با لبیک به پیام حضرت آقا هرچه در توان داریم در حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله سرافراز در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیست به کار خواهیم گرفت و ان شاالله روز به روز وعده الهی برابر این ظالمان آدمکش محقق خواهد شد.

دانشگاه صنعتی شریف نیز در پیامی در این زمینه تصریح کرد: رژیم سفاک صهیونیستی که در یک سال گذشته در برابر ایستادگی جبهه مقاومت از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است، از خط قرمزی بزرگ عبور نمود و دستان پلید خود را به خون پاک سید مقاومت آغشته کرد تا به زعم خود بحران موجودیتی که گرفتار آن است را درمان کند. غافل از اینکه این ترور وقیحانه و ناجوانمردانه سرطانی ‌بودن این غده منحوس را بیش از پیش برای جهانیان اثبات کرد.

دانشگاه صنعتی شریف ضمن محکوم‌‌‌کردن این جنایت و ادای احترام به مقام والای اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و سردار رشید اسلام شهید عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی و عرض تسلیت به ساحت مقدس صاحب‌الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، امت اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت، و به‌ویژه مردم مقاوم و مظلوم لبنان، بر این باور است که این خون‌های به ناحق‌ریخته به بیداری هر چه بیشتر امت اسلامی و جامعه جهانی و درمان سریع‌تر این غده سرطانی منجر خواهد شد.

جهاددانشگاهی نیز در پیامی شهادتِ سید و سرور مقاومت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهان مجاهدش را به دست جنایتکاران سفاک صهیونیست تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: کشتار گسترده غیرنظامیان و اعضای جبهه مقاومت اسلامی در منطقه ضاحیه لبنان و همچنین جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه که در 12 ماه گذشته بیش از 41 هزار شهید و 96 هزار مجروح داشته است، بار دیگر ثابت کرد درندگی این جرثومه فساد و تباهی پایانی ندارد و مطمئناً به خواست و مشیت الهی این جنایت ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند و همهٔ این تروریست‌ها و همدستان غربی‌شان پاسخگوی اعمال خود خواهند بود.

جهادگران جهاددانشگاهی با محکومیت این حرکات مذبوحانه رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی که بار دیگر خوی درندگی سگ هارِ صهیونیست را برای همگان آشکار کرد، با تأسی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند که جنایتکاران صهیونیست بسیار کوچک‌تر از آنند که بتوانند به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند و به حول و قوه‌ی الهی با اتحاد و یاری مسلمانان و بسیج تمامی امکانات، دشمن متجاوز و خبیث، روسیاه و پشیمان خواهند شد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این زمینه اعلام کرد:  بی‌گمان؛ این شهادت، آغازی دیگر بر «نصر‌الله» و ان‌شاء‌الله «نصرت الهی» خواهد بود چرا که «مقاومت زنده است» و با عزم و اراده به‌پیش خواهد رفت تا با همدلیِ بیش از پیش ملت‌های آزاده‌ی جهان و سایر کشورها و رزمندگان محور مقاومت، برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف، قوی‌تر و مستحکم‌تر پیش‌رود.

دانشگاه شهید بهشتی نیز در پیامی در این رابطه اعلام کرد: بی تردید خونهای پاک شهدای والامقام، شجـره طیبـه مقاومـت را بیـش از پیـش مستحکـم‌تر می‌کنـد و همان‌گونـه که رهبـر معظـم انقـلاب اسلامـی فرمودنـد «ضربات جبهـه‌ی مقاومـت بر پیکـر فرسـوده و رو به زوال رژیـم صهیونـی، بحول و قـوه‌ی الهـی کوبنده‌تـر خواهـد شد و ذات پلید رژیم صهیونـی در این حادثه، به پیروزی دسـت نیافتــه اسـت.»

بر این اساس، دانشگاههای علم و صنعت، علامه طباطبایی(ره) دانشگاه تهران و دانشگاه علمی کاربردی نیز با صدور پیام‌هایی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار نیلفروشان را تسلیت گفتند.

امروز همچنین از ساعت 11 الی 13 با تعطیلی کلاس‌های درس تجمعاتی علیه رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌ها برپا می‌شود. همچنین مراسمی به یاد سید مقاومت بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.