توزیع گوشت تنظیم بازاری در میادین تره‌بار ادامه دارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، مهدی بختیاری‌زاده؛ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران امروز در حاشیه دویست و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، ان‌شاءالله تا پایان سال جاری حداقل 15 میدان تره‌بار راه‌اندازی خواهد شد.

وی در خصوص محلات و مناطقی که میادین میوه و تره‌بار جدید در آنها احداث خواهد شد، تصریح کرد: این مناطق شامل مناطق 20، 17، 18، 5، 4، 1 و... هستند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با تکذیب شایعه توقف توزیع گوشت تنظیم بازاری در سطح میادین، اضافه کرد: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و میادین میوه و تره‌بار تا زمانی که از طریق جهاد کشاورزی گوشت در اختیارشان قرار گیرد، به توزیع آن ادامه خواهند داد. در حال حاضر مشکلی در تأمین مرغ و گوشت گوساله وجود ندارد، هرچند که در توزیع گوشت گوسفند به دلیل تقاضای بالا مشکلاتی داریم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: توزیع گوشت تنظیم بازاری در سطح میادین میوه و تره‌بار از ساعت 7 صبح آغاز می‌شود و میادین از حدود ساعت 8 تا 9 صبح اقدام به توزیع آن می‌کنند؛ البته در برخی از میادین این کار حوالی ساعت 12 صورت می‌گیرد.

وی درباره کیفیت محصولات عرضه‌شده در سطح میادین میوه و تره‌بار خاطرنشان کرد: معمولاً با تغییر فصل و ورود محصولات جدید، افتی در برخی از میوه‌ها رخ می‌دهد. به عنوان مثال، در هفته‌های آینده افتی در کیفیت محصولاتی مانند هلو، آلو، انجیر و انگور خواهیم داشت و در ادامه شاهد ورود مرکباتی چون انار و... خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تأکید کرد: کیفیت در میادین میوه و تره‌بار خط قرمز ماست و هر جا که مشکلی در کیفیت مشاهده کنیم، به‌صورت جدی ورود می‌کنیم.

بختیاری‌زاده همچنین از راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی در میدان مرکزی خبر داد و گفت: تا پایان سال، کار عمرانی این مجموعه به پایان می‌رسد و در سال 1404 تجهیز و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.