رضایی: نساجی مدیون «پولی» است/ بدشانسی‌های ما هم تمام می‌شود

محمدامین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره تساوی خانگی تیمش برابر نساجی اظهار داشت: ما در این بازی فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فکر می‌کنم در طول 90 دقیقه 20 بار روی دروازه حریف حمله کردیم، ولی متأسفانه در گل زدن ناکام بودیم. ما واقعاً بدشانسی آوردیم و بابت این مساوی ناراحت شدیم، چون حق‌مان چیزی جز گرفتن سه امتیاز این بازی نبود.

وی با اشاره به درخشش لوان پولی دروازه‌بان نساجی در این بازی یادشده تصریح کرد: نساجی چه در فصل گذشته و چه در شروع این فصل مدیون لوان پولی است. او واقعاً گلر باکیفیت و باکلاسی است و من به‌عنوان یک دروازه‌بان از پولی نکات خوبی را یاد می‌گیرم. او چند واکنش خیلی خوب در این بازی داشت و مانع از شکست تیمش شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال شمس آذر در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل تیم تحت هدایت سعید دقیقی نداشتن مهاجمان گلزن مواجه است، خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. ما مهاجمان خوبی داریم، ولی واقعاً در چند بازی بدشانسی آوردیم.

رضایی در مورد اینکه آیا عدم برد در شش بازی نمی‌تواند این تیم را وارد بحران کند، گفت: ما جوان‌ترین تیم لیگ هستیم و قطعاً نیاز به زمان داریم. بدون شک از لحاظ فنی تیم خوبی داریم و اگر اینطور نبود، تیم خوبی مثل نساجی را اینقدر تحت فشار نمی‌گذاشتیم. به هر حال بدشانسی‌های ما هم تمام می‌شود، ولی مهم این است که بازیکنان در بازی‌های بعدی هم با همین انگیزه و با همین کیفیت بازی کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.