دانشجویان در شهادت نصرالله: همگام با ولی کنار حزب‌الله هستیم

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، تشکل‌های دانشجویی و دفاتر مختلف بسیج‌ دانشجویی در دانشگاههای تهران با صدور پیام‌هایی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سید مقاومت را تسلیت گفته و بر حمایت از مقاومت به خصوص مقاومت لبنان تاکید کردند.

 

در پیام بسیج دانشجویی دانشگاه تهران آمده است: ️رژیم خونخوار صهیونیستی با ترور شهید سیدحسن نصرالله بار دیگر چهره حقیقی خون‌خوار خود را به نمایش گذاشت. بی‌شک نباید اقدامات وقیحانه این رژیم که در سکوت جهانیان رقم میخورد بی‌پاسخ بماند.

️بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت رهبر مجاهد و دلاور عرصه مبارزه با رژیم صهیونیستی، شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان خدمت مقام معظم رهبری، ملت مبارز و قهرمان لبنان، امت حزب‌الله و رزمندگان جبهه مقاومت، خواستار تعقیب و مجازات عاملان و آمران این حادثه است.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

بسیج دانشجویی دانشگاه  خواجه‌نصیرالدین طوسی نیز در پیامی اعلام کرد: دانشجویان مسلمان باری دیگر اعلام می‌کنند که همراه با ولی، سید و مولای خود امام خامنه‌ای (حفظه الله)، تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون دست از مقاومت و آرمان قدس برنخواهند داشت.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی شهادت سید مقاومت را تسلیت گفت.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در این خصوص اعلام کرد: فرمان عمومی نائب امام زمان (عج) تکلیفی بر روی دوش جنبش دانشجویی، به‌ویژه بسیج دانشجویی است. هر جنبش و بسیجی باید امروز معنای جهاد را نمایندگی کند. پس با توکل بر حق تعالی و با گرامی‌داشت شهدای مقاومت، «جهادِ دانشجویی نصرالله» اراده‌های پولادین این مبارزه را سازماندهی خواهد کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی(ره) در پیامی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت و اعلام کرد: رژیم اشغالگر قدس با این حرکات جنون‌آمیز مرگ خود را فرا می‌خواند و دست و پا زدن های سگ هار صهیونیست در باتلاق مرگ، حاصلی جز نابودی آن نخواهد داشت.بر تمامی مسلمانان و آزادگان عالم لازم است جهت امحاء این غده‌ی سرطانی از پهنه‌ی روزگار، نهایت تلاش و اهتمام خود را بورزند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علم‌و صنعت در این زمینه تاکید کرد: همگام با ولی هستیم "بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظادلم و خبیث آن را یاری کنند" نه قدمی پیش نه پس.

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف نیز در پیامی‌ ️شهادت مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر، سید پرافتخار مقاومت، سرباز مخلص و بی‌ادعای ولایت، دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید حسن نصرالله را به محضر حضرت ولی عصر(ع)، نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای عزیز و تمامی مستضعفین جهان تبریک و تسلیت گفت.

 به گزارش خبرآنی، اتحادیه تحکیم وحدت، دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات، جامعه اسلامی دانشگاه تهران و اتحادیه‌انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل نیز در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.