خون پاک شهید نصرالله می‌جوشد تا ریشه اسرائیل را نابود کند

به گزارش گروه سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان در پیامی به‌مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: خون این شهید برجسته جهان اسلام عمر رژیم صهیونیستی را به زوال نزدیک‌تر خواهد کرد. این خون پاک همچنان می‌جوشد تا ریشه رژیم صهیونیستی را نابود کند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سردار رشید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله "رضوان الله تعالی علیه" را به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و نائب برحقش مقام معظم رهبری "حفظه الله" تبریک و تسلیت می‌گویم.

به فرموده مرحوم علامه مصباح یزدی"ره" سیدحسن نصرالله بی‌تردید از یاران خاص حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است. سید حسن نصرالله عمری مجاهدانه زندگی کرد و با پیکری خونین به دیدار خدا رفت.

ای خوشا با فرق خونین در لقای یار رفتن
سر جدا، پیکر جدا در محفل دلدار رفتن

آنچه که مهم است این است که راه او پر رهروست و امروز مقاومت جهان اسلام مصمم به رهروی راه این شهید است. به یاری خداوند خون این شهید برجسته جهان اسلام عمر رژیم صهیونیستی را به زوال نزدیک‌تر خواهد کرد. این خون پاک همچنان می‌جوشد تا ریشه رژیم صهیونیستی را نابود کند.

به خون پاک این شهید سوگند یاد می‌کنیم که تا آخرین نفر و تا آخرین نفس این راه مقدس را دنبال خواهیم کرد و با آغوش باز از شهادت استقبال می‌کنیم.

شنبه 7مهر 1403
سید احمد خاتمی

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.