یاسمن یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ آخرین روز رقابت‌های تور جهانی تنیس جوانان (J60) با انجام دیدارهای فینال بخش انفرادی در زمین های تنیس مجموعه استقلال تهران برگزار شد.

در فینال بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه 4-6 و‌ 5-7 مقابل الکسی شیبایوف از روسیه شکست خورد و با قهرمانی نماینده روس، در جایگاه دوم ایستاد و عنوان سومی نیز به کریم بیلرلی از ترکیه و کیارش حنیفی رسید.

در بخش دختران یاسمن یزدانی با نتیجه 2-6 و 5-7 کیمیا ثاقب تهرانی را برد و‌ قهرمان شد و ویتوریا اگوروا و ویکتوریا سدووا از روسیه سوم شدند.

در فینال دونفره، زوج حنیفی – اشجاری از ایران با نتیجه 2-6 و 4-6 مقابل تیم ترکیه به پیروزی رسیدند و صاحب عنوان قهرمانی شدند و در بخش دختران تیم یاسمن یزدانی از ایران و ویکتوریا سدووا از روسیه با نتیجه 2 بر یک نمایندگان هند و روسیه را شکست دادند تا تکلیف نفرات برتر این بخش نیز مشخص شود.

در جدول اصلی بازی‌ها نمایندگانی از کشورهای ایران، روسیه ، ترکیه ، آلمان ، قزاقستان و عراق حضور داشتند که در نهایت امروز با انجام دیدارهای فینال پرونده هفته نخست بازی‌ها بسته شد. سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر همایون صدری مدیریت بازی ها را بر عهده داشت.

به این ترتیب با پایان این مسابقات از فردا تنیسورها رقابت‌های 2 هفته‌ای خود را در رویداد (J100) آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.