هر قطره خون شهید موجب تحقق وعده‌ الهی در پیروزی حزب‌الله است

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، در پی شهادت سید حسن نصرالله؛ رهبر حزب‌الله لبنان، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پیامی شهادت این مجاهد بزرگ را تسلیت گفت.

متن پیام حسن بابایی به این شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهید سید حسن نصرالله رهبر بزرگ حزب‌الله لبنان پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و خاضعانه، پاداش شهادت را دریافت کرد و با افتخار و سربلندی به خیل یاران و مجاهدان شهید و جاویدالاثر خود به ویژه سردار قلب‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست.

رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی که طی ماه‌های اخیر با دنائت و ناجوانمردی دست ناپاک خود را به خون هزاران زن و کودک بی‌گناه در غزه و رفح آغشته بود اکنون برای برون‌رفت از شکست‌های چندین ماهه در برابر مردم بی‌دفاع فلسطین عزیز اقدامات تروریستی خود را توسعه داده و با به شهادت رساندن فرمانده شجاع و مردمی حزب‌الله، سعی بیهوده در پوشاندن ناکامی‌های خود دارد.

اما پیروان عاشورای حسین(ع) می‌دانند که هر قطره خون شهید موجب تداوم عزت، سربلندی و جریان‌ساز حماسه‌ای بزرگ و تحقق وعده‌ الهی در پیروزی حزب‌الله است.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت این مجاهد بزرگ به پیشگاه مقدس حضرت صاحب‌الزمان(عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و تمام آزادگان جهان، برای ایشان و سایر رزمندگان جبهه مقاومت علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

پیروزی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.