حراج گسترده و مداوم سکه/ برگزاری حراج سکه در دوشنبه هر هفته

به گفته سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران هر دوشنبه میزبان حراج سکه طلا خواهد بود.

اصغر بالسینی در گفت وگو با خبرآنی، در رابطه با برگزاری حراج های سکه طلا از سوی این مرکز گفت: نوزدهمین حراج سکه مرکز مبادله دوشنبه (۹ مهرماه) با عرضه انواع سکه برگزار می‌شود و با توجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی صورت گرفته مقرر شده دوشنبه‌های هر هفته بطور مداوم و گسترده حراج سکه در مرکز مبادله برگزار شود.

به گفته وی، با برگزاری حراج سکه مرکز مبادله از طریق سامانه حراج سکه، این امکان فراهم می‌شود که متقاضیان سکه از سراسر کشور به صورت مستقیم در حراج شرکت کرده و امکان خرید سکه‌های عرضه شده را داشته باشند.

بالسینی در پایان خاطر نشان کرد: از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ که اولین جلسه حراج سکه در مرکز مبادله برگزار شد، تا امروز، ۱۸ جلسه حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج‌ها، در مجموع ۳۲۳ هزار و ۴۴۰ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است و سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۷۶ هزار و ۹۴۶ قطعه، نیم سکه ۵۳ هزار و ۹۱۰ قطعه و تمام سکه ۹۲ هزار و ۵۸۴ قطعه بوده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.