سلطانی: ذهنیت برنده پرسپولیس را برنده دربی کرد

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104 اظهار داشت: پرسپولیس از همان شروع بازی نشان داد که دنبال چه چیزی است و با هدف پیروزی پا به زمین گذاشت. شاگردان گاریدو با در اختیار گرفتن مرکز زمین هافبک‌های استقلال را از کار انداختند. ذهنیت برنده پرسپولیسی‌ها باعث شد که از خط دروازه‌ تا مهاجم سرخپوشان تنها به کسب سه امتیاز دربی فکر کنند. 

وی با اشاره به نمایش ضعیف استقلال تصریح کرد: من انتظار بیشتری از استقلال داشتم و تصور چنین نمایشی را از شاگردان نکونام نداشتم و فکر می‌کنم ضعیف‌ترین استقلال سال‌های اخیر را در دربی دیدیم. آبی‌ها در هیچ‌کدام از خطوط هماهنگ نبودند و بازیکنان این تیم بسیار سردرگم بازی می‌کردند، انگار یک نفر از عقب ایستاده و بازیکنان را نگه داشته بود و نمی‌گذاشت جلو بروند.

سلطانی با تمجید دوباره از عملکرد سرخپوشان خاطر نشان کرد: همانطور که گفتم بازیکنان پرسپولیس با تاکتیک خوبی که گاریدو برای آنها طرح‌ریزی کرده بود به زمین آمدند و خیلی خوب هم دستورات تاکتیکی کادر فنی را به نمایش گذاشتند. یکی از تاکتیک‌های مؤثر استقلال استفاده از ضربات ایستگاهی بود که پرسپولیس فرصت آنچنانی به حریف نداد و به نوعی رامین رضاییان که در بازی‌های گذشته ستاره استقلال بود، هیچ حرفی برای گفتن در دربی نداشت.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد الکسیس گندوز در دربی تأکید کرد: با توجه به اینکه گندوز نخستین دربی تهران را تجربه می‌کرد، عملکرد خیلی خوبی داشت و بسیار با انگیزه و آرامش خاصی بازی کرد. شاید بگوییم که استقلال خیلی حمله و موقعیتی ایجاد نکرد، اما در همان معدود دفعاتی هم که به دروازه پرسپولیس نزدیک شد، دروازه‌بان پرسپولیس جای‌گیری خوبی داشت و دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.