تجمع دانشگاهیان علیه رژیم‌صهیونیستی در دانشگاه‌های تهران

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، به دنبال حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در بیروت جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها در دانشگاههای مختلف تهران تجمع کردند.

این تجمع ظهر امروز و در دانشگاه‌های تهران، صنعتی امیرکبیر و علم و صنعت و به همت بسیج دانشجویی پس از برگزاری نماز جماعت در صحن دانشگاه‌های مختلف برگذار شد.

شرکت‌کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا بر همراهی آمریکا در جنایت رژیم صهیونیستی تاکید کردند و خواستار همبستگی آزادگان جهان در مقابل وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی شدند. لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا نصرالله  و سپاهی با غیرت برخیز برای امت از دیگر شعارهای شرکت کنندگان در این تجمع بود.

حاضران همچنین با در دست داشتن پرچم ایران، حزب‌الله لبنان و فلسطین ضمن تاکید بر همبستگی کشورهای مقاومت خواستار انتقام سخت از رژیم صهیونیستی در این جنایات شدند.

دانشجویان و دانشگاهیان حاضر در این تجمع برای اعزام به لبنان و دفاع از جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند.

راهپیمایی دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از محور مقاومت و مردم مظلوم لبنان و غزه تجمع و از مقابل مسجد تا سردر این دانشگاه راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی دانشگاهیان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر امریکا»، «الله اکبر»، «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا نصرالله» و «سپاهی با غیرت برخیز برای امت» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دانشگاهیان دانشگاه تهران تجمع خود را مقابل سردر و دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت در مسجد تجمع کردند.

دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , لبنان , حزب الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , لبنان , حزب الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , لبنان , حزب الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , لبنان , حزب الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , لبنان , حزب الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.