یوونتوس به جنگ حقوقی با رونالدو ادامه می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، باشگاه یوونتوس اعلام کرد که در اعتراض به حکم صادر شده علیه این باشگاه برای پرداخت مبلغ 9.8 میلیون یورو به رونالدو فرجام‌خواهی کرده است.

رونالدو پس از جدایی از یوونتوس در سال 2021 از این تیم به سبب عدم پرداخت حقوق معوقه‌اش شکایت کرد که دادگاه نیز به نفع او رأی داد. بیانکونری اما همچنان قصد پرداخت این رقم را ندارد و در همین راستا دو روز پیش از دادگاهی در تورین فرجام‌خواهی کرده است.

ماجرای اختلاف میان رونالدو و یوونتوس مربوط به سندی است که ستاره پرتغالی ماه آگوست سال 2021 قبل از انتقالش به منچستریونایتد امضا و به موجب آن تأیید کرد که باشگاه هیچ مبلغی به او بدهکار نیست، در حالی که او هنوز رقمی قابل توجه از بانوی پیر طلبکار بود. با استناد به همان سند، یوونتوسی‌ها ادعای رونالدو مبنی بر طلبکار بودنش را فاقد وجاهت قانونی دانستند، اما ستاره حال حاضر تیم النصر شکایت کرد که حکم اولیه آن ماه آوریل سال 2024 صادر و به موجب آن باشگاه ایتالیایی به پرداخت 9.8 میلیون یورو محکوم شد.

 

اینطور که پیداست این اختلاف به پرونده تخلف مالی باشگاه یوونتوس نیز بی‌ربط نیست. در آن پرونده مشخص شد رونالدو و سایر بازیکنان یوونتوس به ظاهر در جهت کمک به باشگاه در دوران پاندمی کرونا از دریافت بخشی از حقوق خود چشم‌پوشی کرده‌اند، اما در پشت صحنه از باشگاه وعده گرفتند که به شیوه‌ای دیگر و از طریق پاداش‌ها و قراردادهای اسپانسری مبالغی را دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.