میقاتی سفرش به نیویورک را نیمه کاره گذاشت

دفتر نخست‌وزیر دولت موقت لبنان از نیمه کاره ماندن سفر او به نیویورک در پی تجاوزات پپاپی اشغالگران به ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد.

به گزارش خبرآنی، دفتر رسانه‌ای نجیب میقاتی نخست‌وزیر موقت لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تحولاتی که در کشور پس از تجاوز اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت رخ داده، نخست‌وزیر تصمیم گرفت به جلساتی که در نیویورک در حاشیه فعالیت مجمع عمومی سازمان ملل متحد داشت، پایان دهد و به کشور بازگردد.

شبکه العهد به نقل از این بیانیه گزارش داد وی همچنین تصمیم گرفت جلسات دولت برقرار باشد و شورای وزیران پس از بازگشت وی جلسه اضطراری برگزار کند.

این در حالی است که خبرنگار العربی الجدید تاکید کرد که بیش از ۲۰ حمله اسرائیل در بامداد شنبه ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد.

این خبرنگار همچنین افزود موج‌های آوارگی از ضاحیه جنوبی بیروت و اطراف آن به دلیل «دستورات» بمباران و تخلیه اشغالگران ادامه دارد.

رسانه‌های حزب‌الله نیز حملات مجدد رژیم اشغالگر به ضاحیه جنوبی بیروت را تایید کردند. این رسانه‌ها گزارش دادند حملات پیاپی اشغالگران مناطق الکفاءات، الحدث، اللیلکی، الشویفات، برج البراجنه و الغبیری در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار دادند.

خبرنگار العربیه نیز با اشاره به ۳۳ حمله به ضاحیه جنوبی بیروت تاکید کرد در حال حاضر آرامش در این منطقه برقرار است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.