امیدواری به احیای پروژه گل در دیدار پایانی هفته ششم لیگ برتر

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، فولاد خوزستان که با هشت امتیاز رتبه ششم جدول لیگ برتر را در اختیار دارد در آخرین دیدار هفته ششم این رقابت‌ها از ساعت 19 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای ذوب‌آهن هفت امتیازی است که در رتبه هشتم جدول ایستاده. نزدیکی امتیازات دو تیم و رغبت ایستادن در بین پنج تیم بالای جدول، مسابقه امروز فولاد و ذوب‌آهن را حساس‌تر می‌کند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر

لیگ برتر فوتبال , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان , محمد ربیعی , یحیی گل‌محمدی ,

اگر بخواهیم سیاهه‌ای از بهترین مربیان فوتبال ایران در چند سال اخیر بنویسیم اگر یحیی گل‌محمدی یکی از برترین‌ها باشد، محمد ربیعی هم حتماً جایگاه خاص خودش را دارد. او که با مس رفسنجان فوتبالی تماشایی را به نمایش می‌گذاشت دو سالی است روی نیمکت ذوب‌آهن می‌نشیند و بعد از پنجمی با ذوبی‌ها در فصل گذشته در این فصل دنبال استحکام جایگاه این تیم و شاید هم ارتقاست. تیمی که در تبریز تراکتور پرمهره را می‌برد، برای هر تیمی رقیبی خطرناک به شمار می‌آید، حتی اگر آن تیم فولاد یحیی گل‌محمدی باشد که در این فصل نشانی از تیم منفعل فصل گذشته خوزستان ندارد.

تا به اینجای هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و در هفت بازی برگزار شده پنج گل از خط دروازه‌ها گذشته است که میانگین 0.7 گل در هر بازی را نشان می‌دهد. با توجه به اینکه تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن در دیدارهای اخیر خود جمعاً هفت گل به ثمر رسانده‌اند، این امیدواری که بازی امروز آنها پرگل شود، قدری دور از ذهن به نظر می‌رسد و با این اوصاف ایستگاه ششم لیگ بیست‌وچهارم به احتمال فراوان کم‌گل ترین هفته رقابت‌ها خواهد شد، مگر اینکه آنها دست به کار شوند و آمار گل‌های این هفته را احیا کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.