مورایس: تراکتور اتوبوسی دفاع می‌کرد

به گزارش خبرنگار خبرآنی از اصفهان، ژوزه مورایس در پایان جدال هفته ششم با تراکتور پیرامون این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی مخصوصا در نیمه اول در هنگامی که هر دو تیم 11 نفره بودنو و قبل از کارت قرمز ما بهتر بودیم. اما پس از کارت قرمز بازیکنان ما بازی را ساده در نظر گرفتند و در ضدحمله گل خوردیم و به نظرم جریمه بزرگ ما این بود که در آخرین دقایق نیمه اول گل خوردیم.

وی افزود: در نیمه دوم تراکتور با برتری یک گله و جمع‌تر بازی کرد و ما سعی کردیم با دو مهاجم در محوطه حریف بازی کنیم و تیم ما بالاتر بیاوریم و تراکتور مانند اتوبوسی که خیلی خوب پارک شده بدون اشتباه در دفاع بازی کرد و این اجازه را پیدا نکردیم که دروازه آن‌ها را باز کنیم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: ما هرچه در توان بود رو کردیم و خواستیم از فضاهای متنوع حمله کنیم و حتی از دفاعمان کم کردیم، بازیکنان اما در حال رشد هستند و بازیکنانی مانند انزونزی و کامارا هنوز در آمادگی کامل نیستند و روزبروز با تیم هماهنگ‌تر می‌شوند. به تراکتور تبریک می‌گویم و ما از حالا باید برای پیشرفت و هماهنگی بیشتر تلاش کنیم چون خیلی زود و چندروز دیگر در آسیا بازی داریم.

تکمیل می‌شود...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.