مرگ تلخ مرد معتاد در ساختمان نیمه‌کاره‌ شرق تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، ساعت 21 جمعه پنجم مهرماه، ماموران کلانتری 161 ابوذر از طریق تماس تلفنی با قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی، کشف جسد مرد جوانی را در یکی از ساختمان‌های نیمه‌کاره شرق تهران گزارش کردند.

به دنبال اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و ماموران تیم تشخیص هویت به همراه بازپرس جنایی راهی ساختمان نیمه‌کاره شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که مدت زیادی از زمان مرگ او گذشته بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد رهگذران متوجه بوی تعفن مشکوکی در ساختمان شدند و هنگامی که به آنجا رفتند جسد را مشاهده و موضوع را تحت عنوان کشف جنازه سوخته به پلیس گزارش کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، متوفی که کارتن‌خواب بوده در ساختمان نیمه‌کاره زندگی می‌کرده و به‌خاطر مصرف زیاد موادمخدر فوت کرده است؛ همچنین جسد به‌خاطر جمود نعشی سیاه شده و  هدف آتش‌افروزی قرار نگرفته است که در نهایت فرضیه وقوع جنایت برای تیم جنایی کمرنگ شد.

پس از پایان بررسی‌های میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان نیمه‌کاره، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش خبرآنی، با دستور قاضی صنعتگر از شعبه هشتم دادسرای امورجنایی، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.