جدال آسیایی‌ها در فولادشهر/ 2 تیم دنبال 3 امتیاز اول

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) با انجام پنج بازی دیگر در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و در مهمترین بازی دو نماینده دیگر کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا یعنی سپاهان و تراکتور به مصاف هم می‌روند.

 

دیدار سپاهان و تراکتور را که تا این هفته خود را در چهره یک مدعی جدی قهرمانی به هواداران فوتبال معرفی کردند، می‌توان یکی از فینال‌های مهم و جذاب بنامیم. سپاهان که تا هفته پیش تمام امتیازات ممکن را کسب کرده بود، در دربی اصفهان 10 دقیقه کم آورد و دو امتیاز حساس را مقابل ذوب‌آهن از دست داد و حالا برای حفظ صدرنشینی‌اش در جدول از تراکتور پذیرایی خواهد کرد. شاگردان مورایس که در لیگ برتر و آسیا دو چهره متفاوت نشان دادند، امیدوار هستند که بتوانند روند خوب خود در هفته‌های گذشته را ادامه دهند و با شکست تراکتور بار دیگر به ریل پیروزی برگردند. تراکتور هفته قبل در خرم‌آباد خیبر را شکست داد تا هرچه بیشتر به صدر جدول نزدیک شود. نکته قابل توجه این دیدار رقابت سرمربیان خارجی این دو تیم است و باید منتظر بمانیم و ببینیم اولین مصاف اسکوچیچ و مورایس به نفع کدام یک خاتمه می‌یابد.

چهار دیدار دیگر امروز برگزار می‌شود که در یکی از آنها آلومینیوم در خانه و در تقابل با خیبر به دنبال نخستین پیروزی خواهد بود، خیبری که پس از برکناری رضا مهاجری، از سرمربی جدید خود رونمایی خواهد کرد. باید دید مارکو اورلیو داکونیا که با هدف تحول به خرم‌آباد آمده است آغازش با این تیم چطور خواهد بود.

امروز همچنین هوادار قعرنشین که به مانند نساجی، شمس آذر و آلومینیوم اراک در حسرت برد است، در خانه گل‌گهر سیرجان به میدان می‌رود. روی کاغذ شانس پیروزی تیم مهدی تارتار بیشتر است، مگر اینکه تیم هوادار فراتر از انتظار ظاهر شود، اتفاقی که هنوز در فصل جاری مشاهده نشده است.

چادرملو نیز عصر امروز از مس رفسنجان پذیرایی خواهد کرد. برای تیم سعید اخباری بازی در خانه امتیازی ویژه به شمار می‌آید و آنها همین دو هفته پیش برد نوبرانه خود در لیگ برتر را با برتری یک بر صفر مقابل نساجی مازندران جشن گرفتند. البته اخباری قطعاً به این نکته واقف است که مس تیمی توانمندتر از نساجی است و اتکای تنها به امتیاز میزبانی شاید دست آنها را در این مسابقه حساس خالی بگذارد.

و در نهایت اینکه ملوان امروز در خانه از استقلال خوزستان میزبانی می‌کند. دو تیمی که در فصل جاری به مراتب بهتر از فصل گذشته عمل کرده‌اند در ورزشگاه پیر انزلی و یک عصر پاییزی می‌توانند خالق نمایشی دل‌انگیز باشند. باید دید برنده شطرنج مازیار زارع جوان و میودراگ بوژوویچ باتجربه کدامیک خواهند بود.

برنامه پنج دیدار امروز لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه 6 مهر 1403

گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران، ساعت 18:15، ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
چادرملو اردکان - مس رفسنجان، ساعت 18:30، ورزشگاه شهید نصیری یزد
سپاهان اصفهان - تراکتور تبریز، ساعت 18:30، ورزشگاه فولادشهر
ملوان بندر انزلی - استقلال خوزستان، ساعت 18:30، ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران بندر انزلی
آلومینیوم اراک - خیبر خرم‌آباد، ساعت 18:30، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.