برگزاری افتتاحیه مسابقات کبدی ساحلی قهرمان جهان در انزلی

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان در منطقه آزاد انزلی با حضور عباس اورسجی رئیس فدراسیون ایران و رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا و محمد سرور دبیرکل این کنفدراسیون برگزار شد.

 

این مراسم با رژه تیم داوران، تیم‌های ملی کشورهای  پاکستان، لبنان، فلسطین، کنیا، آلمان، دانمارک، عراق، ترکمنستان و ایران همراه بود.

اورسجی در ابتدای این مراسم اظهار داشت: در ابتدا از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که در برگزاری این مسابقات به ما کمک کردند، قدردانی می‌کنم و خرسندم که میزبان اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی جهان در ایران زیبا، پهناور و اصیل هستیم. هدف ما از میزبانی در سطح بین‌المللی توسعه کبدی در تمام کشورهای جهان تا رسیدن به المپیک است.

محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا نیز در این مراسم گفت: خوشحالیم ملت شریف ایران میزبان این مسابقات هستند و بهترین میزبانی را از طرف ایران به خصوص استان گیلان شاهد هستیم.

وی افزود: افتخار می‌کنم در زمان برگزاری این مسابقات در کنار شما هستم. شما شاهد میزبانی خوب ایران و استان گیلان هستید. اولین دوره  مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان در ایران برگزار می‌شود و از عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ایران برای اینکه این میزبانی را پذیرفتند، قدردانی می‌کنم و به نمایندگی از فدراسیون جهانی و کنفدراسیون کبدی آسیا از حضور همه شما متشکرم.

دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا خاطر نشان کرد: این اولین مسابقات کبدی نیست که ایران میزبان آن است و پیش‌تر هم شاهد میزبانی ایران بودیم و قطعاً در آینده باز هم این میزبانی‌ها را از ایران شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.