شزنی می‌‌تواند بارسلونا را در لیگ قهرمانان همراهی کند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از مارکا، برخلاف آنچه که به نظر می‌رسید، باشگاه بارسلونا در صورت جذب وویچخ شزنی می‌تواند از او در بازی‌های بعدی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند.

پیش از این گفته می‌شد، به دلیل نبود امکان اضافه کردن یک بازیکن جدید به فهرست اروپایی بارسلونا، شزنی نخواهد توانست تیم کاتالان را در لیگ قهرمانان همراهی کند، اما گویا بارسایی‌ها هنگام ارائه فهرست خود به یوفا پیش‌بینی چنین موقعیتی را کرده بودند و به همین دلیل چهار دروازه‌بان در فهرست خود معرفی کرده‌اند که شامل تراشتگن، اینیاکی پنیا، آسترالاگا و کوچن می‌شود، اما در میان این افراد تنها تراشتگن و پنیا در لیست A قرار دارند و دو دروازه‌بان دیگر جزو لیست B ‌هستند.

 

در بند 14 ماده 31 اساسنامه مسابقات یوفا آمده است: در صورتی که به دلیل غیبت طولانی مدت ناشی از مصدومیت یا بیماری، باشگاهی نتواند از خدمات حداقل دو دروازه‌بان در لیست A خود بهره‌مند باشد، باشگاه مذکور در هر مقطعی از فصل می‌تواند به صورت موقت دروازه‌بان غایب را با یک دروازه‌بان جدید جایگزین کند. در صورتی که دروازه‌بان غایب دوره ریکاوری خود را سپری کند و آماده بازی باشد، می‌تواند به جای دروازه‌بان جانشین به فهرست تیمش برگردد که البته این موضوع باید 24 ساعت پیش از بازی بعدی به اطلاع یوفا برسد.

مدت زمان ذکر شده در اساسنامه یوفا به‌عنوان غیبت طولانی مدت، 30 روز یا بیشتر است که این مورد شامل تراشتگن می‌شود. دروازه‌بان آلمانی به دلیل پارگی تاندون زانو احتمالاً تا پایان فصل خانه‌نشین خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.