مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست دانشگاه تهران منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، سیدحسین حسینی، سرپرست دانشگاه تهران طی حکم جمال موسوی را به عنوان مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه تهران در حکم انتصاب موسوی، مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست روابط‌عمومی دانشگاه تهران آورده است: «نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت سه سال به عنوان مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی، نقشی شایسته در تحقق بخشیدن به اهداف راهبردی دولت وفاق ملی بهبه ویژه مسئولیت‌پذیری اجتماعی، در دانشگاه تهران ایفا نمائید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و همیاری دانشگاهیان فرهیخته، مؤمن و متعهد، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله موفق و مؤید به تاییدات الهی باشید.

 جمال موسوی دانشیار دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، از جمله اعضای هیأت علمی این دانشگاه است و مسئولیت مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران، مسئولیت اداره کل امور رفاهی دانشگاه، مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه و سرپرست مرکز گزینش دانشگاه تهران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.