نصیرزاده:کشورهای مسلمان باید سفرای اسرائیل را اخراج کنند

به گزارش گروه دفاعی ‌پایگاه خبری خبرآنی، امیر خلبان عزیز نصیر زاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه عیادت شماری از مجروحان لبنانی حملات تروریستی صهیونیستها، با محکوم کردن جنایات رژیم تروریست اسرائیل در غزه و لبنان افزود: اندیشه جهاد و مقاومت هرگز با بمب و کشتار جمعی از بین نمی‌رود.

وی ضمن طلب شفا و بهبودی برای مجروحان این حوادث از درگاه خدواند متعال، از نزدیک با روند درمان آنها مطلع شد و گفت: اقدامات درمانی خوبی برای این عزیزان انجام شده است و روند درمان تا بهبودی کامل مجروحان ادامه خواهد یافت.

امیر نصیر زاده با بیان اینکه اندیشه مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان، برگرفته از تعالیم اسلامی و ریشه قرآنی دارد، گفت: طبق وعده الهی در قرآن کریم، ما باید در برابر ظلم و ظالم از جمله صهیونیستها مقاومت کنیم و این حرکت تا نابودی کامل این رژیم ادامه خواهد داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه اینگونه اعمال ضد بشری فقط و فقط از رژیم صهیونیستی آن هم با حمایت آمریکا و اروپا متصور است، خطاب به غربی‌ها گفت: انسان متاثر می‌شود چگونه نظم جهانی که غرب از آن دم می‌زند، اینگونه منجر به نسل کشی و آسیب به غیر نظامیان شده است؟

امیر نصیرزاده با ضروری دانستن اجرای تدابیر بازدارنده کشورهای مسلمان و ملل آزاده جهان در برابر جنایات صهیونیستها خاطرنشان کرد: کشورهای مسلمان نباید فقط به محکوم کردن صرف این جنایات اکتفا کنند بلکه لازم است با قطع مناسبات سیاسی و اخراج سفرای این رژیم و پایان دادن به روابط اقتصادی خود به این رژیم برای قطع نسل کشی فشار وارد و زمینه نابودی آن را را فراهم کنند.

وی همچنین با اشاره به بهره‌گیری صهیونیستها از وسایل ارتباطی برای اعمال تروریستی افزود: اینگونه رفتارها موجب برهم خوردن قواعد تجاری بین کشورها می‌شود، زیرا قاعده بر این است که شرکتهای تجاری و سازندگان ابزارهای ارتباطی باید به گونه‌ای این وسایل را تولید کنند که خطری برای مصرف کنندگان نداشته باشد، نه اینکه این ابزار به بمب و عامل ترور تبدیل شوند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.