برنامه‌ریزی آنچلوتی برای دربی مادرید بدون امباپه

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، رئال مادرید سه‌شنبه شب اگرچه موفق به کسب پیروزی 3 بر 2 برابر آلاوس شد، اما ستاره فرانسوی‌ خط حمله‌اش، کیلیان امباپه را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داد. در ابتدا به نظر می‌رسید که مصدومیت او چندان جدی نیست، اما آخرین معاینات صورت گرفته روی ستاره پیشین پاری‌سن‌ژرمن نشان می‌دهد او برای بهبودی کامل به سه هفته استراحت نیاز دارد. غیبت امباپه تأثیر بسزایی در برنامه تاکتیکی کارلتو خواهد گذاشت؛ با این حال طبق گزارش مارکا مربی ایتالیایی قصد ندارد شیوه بازی تیمش را برای مصاف با روخی بلانکو تغییر دهد.

به نوشته نشریه مادریدی، برای بازی‌های بزرگ از جمله دربی یکشنبه هفته آینده، آنچلوتی به استفاده از چهار هافبک رو می‌آورد، سیستمی که فصل گذشته هم بسیار موفق بود. در این سیستم، جود بلینگام کمی عقب‌تر رفته و از آنجا به حملات اضافه می‌شود. در غیاب امباپه نیز رودریگو گوئس جای او را در کنار وینیسیوس جونیور خواهد گرفت. در همین حال، در میانه میدان اورلین چوامنی، فدریکو والورده و بلینگام سه بازیکنی هستند که حضورشان در ترکیب اصلی تضمین شده است. در مورد نفر چهارم اما تردید وجود دارد و این بازیکن می‌تواند ادواردو کاماوینگایی باشد که امروز (پنجشنبه) به تمرینات برگشته است. البته همه چیز به وضعیت زانوی او بستگی خواهد داشت. اگر مشکل خاصی رخ ندهد او چهارمین نفر خواهد بود و در غیر اینصورت لوکا مودریچ جای او را خواهد گرفت.

 

حضور مودریچ یا کاماوینگا تفاوت قابل توجهی در سبک بازی رئال مادرید خواهد داشت. مودریچ با همه کیفیت و تجربه‌اش برخلاف کاماوینگا از سرعت بازی کهکشانی‌ها خواهد کاست و در عوض خواهد توانست با مکث‌های منطقی برای حفظ توپ، درک موقعیت بازی و ارسال پاس‌های موقعیت‌ساز کار را پیش ببرد، اما با کاماوینگا که فیزیکی‌تر بازی می‌کند، رئالی‌ها پتانسیل بیشتری در تصاحب توپ از حریف و ارسال پاس‌های طولی خواهند داشت.

اولین دربی مادرید روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه متروپولیتانو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.