شکر نعمت دفاع مقدس؛ تبیین رشادت قهرمانان دوران ایثار و از خودگذشتگی است

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی تبیین دلاوری‌های رزمندگان را پیروی از راه و مرام دفاع مقدس دانست و مردانگی و پایمردی آنان را سنگ‌بنای ایران پیشرفته و توسعه‌یافته معرفی کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از وزارت جهادکشاورزی، صبح امروز، سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، غلامرضا نوری وزیر جهادکشاورزی، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان جنگ جهاد در سالن خوشه وزارت جهادکشاورزی برگزار شد.

در این گردهمایی، سید حسن ربانی - نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی - ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به خصوص شهدای جهادگر و سنگر سازان بی‌سنگر اظهار کرد: در دوران جنگ، استکبار جهانی تلاش کرد تا بر عزت و شرافت مردم ایران مسلط شود و خداوند دستان آنها را از خاک این کشور قطع کرد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس و این تاریخ نورانی نعمت خداوند است، لذا ما در قبال نعمت الهی وظایفی داریم.

ربانی خاطرنشان کرد: شناخت، حفظ، جلوگیری از تحریف و تبلیغ و تبیین این نعمت برای نسل های آینده از وظایف ما در قبال نعمت دفاع مقدس و مجاهدت است.

ربانی ادامه داد: روحیه خدمت، فداکاری، تقوا و ارتباط با خدا باید حفظ و تبیین شود و هفته دفاع مقدس برای تجلیل و یادآوری مجاهدت های قهرمانان جنگ است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.