اسکوچیچ: بازی تراکتور - سپاهان حکم دربی را دارد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی سپاهان اصفهان - تراکتور، اظهار داشت: اعضای تیم انگیزه کافی را برای این بازی دارند. امیرحسین حسین‌زاده را هم به‌عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان در اختیار خواهیم داشت که موضوع مهمی است. توقعات هواداران و من از تیم بالاست.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: سپاهان تیم قابل احترامی است و یکی از مدعیان امسال به شمار می‌رود. آنها نیمکتی قوی دارند و می‌توان گفت، دو تیم کامل در اختیارشان است. ما به تیم خود باور داریم و می‌توانیم نتیجه مدنظر هواداران را به دست آوریم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که سپاهان در دو بازی اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است، خاطر نشان کرد: اینکه با دو برد متوالی پا در این مسابقه می‌گذاریم، اتفاق خوبی است و تیم اعتمادبه‌نفس مضاعفی دارد. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این دیدار برای ما و تیم مقابل مهم است و حکم شهرآورد و دربی را دارد. هر دو تیم با تمام توان بازی خواهند کرد.

اسکوچیچ در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «آیا کسب یک امتیاز در این دیدار حساس، شما را راضی می‌کند؟»، گفت: اگر ما در یک بازی، خوب کار نکرده و انتظارات تاکتیکی را برآورده نکنیم، شاید پس از بازی به یک امتیاز راضی باشم، اما هیچ‌گاه قبل از بازی برای مساوی پا به زمین مسابقه نمی‌گذاریم و همواره دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد محرومان و مصدومان تیمش نیز تصریح کرد: عارف غلامی مصدوم بوده و تا دو الی سه هفته به شرایط بازی برمی‌گردد. بقیه نفرات آماده و پرانگیزه هستند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.