ربودن نوه‌های خردسال برای انتقام از عروس سابق

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، چندی پیش، زن جوانی به یکی از کلانتری‌های شمال تهران مراجعه کرد و در مقابل افسر نگهبان گفت: «به دلیل اختلافات طبقاتی از همسرم جدا شدم و دو دختر و پسر خردسال دارم که با من زندگی می‌کنند. ساعتی پیش برای خرید به میدان میوه و تره‌بار رفتم، اما وقتی به خانه برگشتم، بچه‌هایم نبودند.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و از بهزیستی و بیمارستان‌های تهران استعلام گرفتند، اما اثری از دو کودک خردسال پیدا نکردند.

با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وقوع جنایت، کارآگاهان پدر کودکان را مورد بازجویی قرار دادند. او در اظهارات متناقضی گفت: با همسرم مشکل دارم، اما این به معنای دخالت من در این ماجرا نیست. زمانی که فرزندانم گم شدند، سرکار بودم. من هم نگران فرزندانم هستم و از همسرم به خاطر ناتوانی در مراقبت از آنها شکایت دارم.

تیم جنایی در ادامه تحقیقات متوجه شدند که مادربزرگ پدری کودکان در این ماجرا دست دارد و تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف خانه نیز این موضوع را تأیید کرد. مأموران به خانه مادربزرگ مراجعه کرده و کودکان را پیدا کردند.

این زن میانسال در جریان تحقیقات گفت: عروسم با زیاده‌خواهی و دریافت مهریه سنگین، زندگی پسرم را نابود کرد. او به فرزندانش بسیار وابسته است و به همین دلیل می‌خواستم او را اذیت کنم. آن روز مقابل خانه‌شان ایستادم تا عروس سابقم از خانه خارج شود؛ سپس زنگ آیفون را زدم، وارد خانه شدم، و نوه‌هایم را به بهانه بردن به مهدکودک با خود بردم. این موضوع را فقط با پسرم در میان گذاشتم.

به گزارش خبرآنی، دو کودک خردسال به آغوش مادر خود بازگشتند و مراحل قانونی پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.