با موافقت صادق؛انتخابات نظام مهندسی ساختمان به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، داوود دانشگر در نامه‌ای به شرح زیر به مدیران راه و شهرسازی استان‌ها از تعویق زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سامازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها خبر داد.

پیرو ابلاغ نظام‌نامه انتخابات تمام الکترونیکی اعضای هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها با عنایت به به پیشنهاد سرپرست معاونت مسکن و ساختمان و موافقت مقام عالی وزارت، بدینوسیله به آگاهی می‌رساند مهلت زمانی ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات به مدت 6 روز از 7 تا 12 مهرماه 1403 و با استمرار همه تشریفات قانونی مربوطه تمدید و فرآیند برگزاری انتخابات وفق جدول زمانبندی انجام خواهد شد.

بنا به مراتب شایسته است به قید فوریت موضوع به نحو مقتضی به هیئت اجرایی انتخابات،‌ داوطلبان احراز صلاحیت شده و اعضای سازمان استان اطلاع‌رسانی شود.

دانشگر تیرماه امسال با اشاره به این‌که دهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور مهرماه امسال برگزار می‌شود، گفته بود: نام نویسی داوطلبان هیئت مدیره‌ها از 22 خرداد آغاز شده و تا 4 روز دیگر ادامه دارد. پس از اتمام زمان نام نویسی داوطلبان فرآیند احراز شرایط آنها آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام حدود 2800 نفر برای این انتخابات، یادآور شد: از 13 مهر به مدت 4 روز رای گیری انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.