انتقاد تن‌هاخ از بازیکنان منچستریونایتد: این وضع بازی نیست!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، روند نه چندان جالب تیم فوتبال منچستریونایتد به رقابت‌های قاره‌ای هم سرایت کرد و این تیم که فصل جاری لیگ برتر انگلیس را با کسب تنها دو پیروزی در پنج بازی آغاز کرده، اولین بازی قاره‌ای خود را هم با تساوی خانگی یک - یک برابر توئنته در هفته نخست مرحله گروهی لیگ اروپا پشت سر گذاشت آنهم در حالی که تا دقیقه 68 از حریفش پیش بود. به این ترتیب اریک تن‌هاخ بیش از پیش تحت فشار قرار گرفت هرچند او تقصیرها را متوجه شاگردانش دانست.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ به شبکه TNT Sports گفت: گلی که خوردیم، حاصل یک اشتباه تیمی بود. یکی از بازیکنان توئنته می‌تواند از وسط میدان بیاید و همه را دریبل بزند، هیچ‌کسی هم نمی‌تواند او را متوقف کند. این وضع بازی نیست. ما نباید بگذاریم حریف‌مان چنین گلی بزند. یک بار دیگر ثابت شد که بازی تا زمانی که سوت آخرش به صدا درنیامده است ادامه دارد و باید تا آخرین لحظه‌اش جنگید. نباید وقتی یک گل می‌زنید تصور کنید کار تمام است بلکه باید به تلاش‌تان ادامه دهید و برای زدن گل دوم به حریف فشار بیاورید.

 

تن‌هاخ افزود: نمی‌گویم که ذهنیت تیم مشکل دارد و در خیلی از بازی‌ها هم دیده‌ام که بازیکنان‌مان چقدر سختکوش هستند، اما در بازی امروزمان من ایرادهایی می‌بینم و انتقاداتی به آن وارد است. البته این ایرادها فقط به من وارد نیست و خودم هم باید ایرادهای کارم را پیدا کنم. به هر حال من هم بخشی از این قضیه هستم. در نهایت اما ما باید فرصت‌طلب‌تر از این‌ها باشیم.

تن‌هاخ و شاگردانش در بازی بعدی خود که یکشنبه هفته آینده است، میزبان تاتنهام خواهند بود و پس از آن در دومین بازی اروپایی خود در این فصل میهمان پورتوی پرتغال هستند.

انتهای پیام/

 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.