قالیباف: برنامه هفتم را به دور از حواشی اجرا کنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در سی و ششمین گردهمایی فرماندهان دفاع مقدس که در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، بیان کرد: دشمنان و آن‌ها که با اساس فرهنگ و گفتمان کار جهادی مخالف بودند، برخی را به‌نحوی وادار کردند که یا از گذشته‌ی خود پشیمان شده و یا  به‌ گونه‌ای تربیت شدند که شعار داده اما در عمل کاری نکنند.

وی افزود: اگر امروز رهبر معظم انقلاب از جهاد تبیین و جنگ ترکیبی سخن می‌فرمایند، تأکید بر این موضوعات است. بنده امروز اعلام می‌کنم که ما مقابل مجاهدان شرمنده‌ایم و امروزه در بعضی ابتدایی‌ترین موضوعات مشکل داریم.

رئیس مجلس با بیان اینکه امروزه، صورت شکلی جهاد سازندگی را هم نمی‌بینیم، عنوان کرد: وظیفه‌ی قطعی ماست که این مسائل را حل کنیم ولی صورت نگرفته و حل مشکلات با نگاه جهادی خواهد بود.

قالیباف خاطرنشان کرد: همه باید به‌مانند دوران دفاع مقدس، کنار هم باشیم و تلاش کنیم. امروز جنگ اقتصادی و فرهنگی وجود دارد ولی باید بپذیریم که سازوکار آن را درست نکرده و همدیگر را پیدا نکرده‌ایم.

وی گفت: ما به سهم خود در مجلس سابق تلاش کردیم تا برنامه هفتم به‌نحوی تنظیم شود که با همه‌ی برنامه‌های بعد از دفاع مقدس دیگر تفاوت دارد و عملیاتی‌تر است و کم‌ترین اشکال را دارد. این برنامه، باید مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم آن را اجرا کنند.

رئیس مجلس بیان کرد: طبق فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب، موفقیت دولت موفقیت همه‌ی ماست و رئیس‌جمهور هم تأکید دارد که برنامه هفتم میثاق ماست؛ باید دست‌به‌دست هم دهیم و به دور از حواشی، به اجرای این برنامه بپردازیم.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.